Euro Biler

Autoforhandler, Herlev

5,2/10
#22
Kim Paldal
1 bedømmelse
30.05.2013
 

Købte "nysynet" Smart m. defekte lygter og 2 forskellige dæk bag på. Jeg måtte gennem en masse bøvl for at endeligt få lavet lyset, og mine bagdæk blev skiftet til 2 ens nedslidte dæk 1,9 mm. "ulovlige".

3
0
Del | Svar | Rapportér
Kim Paldal
1 bedømmelse
19.06.2013
8,0/10 7,0/10 8,0/10

Smart Fortwo Pure 0,8 2000. Ret skal være ret! Jeg har tidligere beklaget mig over en masse bøvl jeg havde. Da jeg endeligt fandt den rette på værkstedet fik jeg, en meget fin behandling, og vil fremover henvende mig til vedkommende. Jeg fik lånebil og hurtig behandling, SÅ Værkstedet er OK. Det er bare sælgeren der lidt for "Smart" Jeg vil trods alt bruge dem fremover.

#21
Jørgen Knudsen
1 bedømmelse
21.05.2013
7,0/10 9,0/10 10,0/10

Har lige købt en brugt smart hos eurobiler

Rigtig god service og kan kun anbefale eurobiler

0
1
Del | Svar | Rapportér
#20
Lone Lykke
1 bedømmelse
27.03.2013
8,0/10 8,0/10 10,0/10

For to år siden købte jeg en lille smart, og den fungerede indtil den skulle synes, fra start var der problemer med synet, det er der jo næsten altid ved en 13 år gammel bil så det var rimeligt ligetil, noget lavede vi selv andet lavede 3liters værkstedet, men der var endnu en fejl som ikke lige kunne løses og som var blevet overset ved første syn. Jeg fik fat i [..] som fik bilen og nu har jeg en nysynet bil og en regning på 250.-kr. [..] tog det hele sig og tilbød lånebil og en super service.

Jeg kan kun anbefale eurobiler og 3liters værkstedet. Tak for super service.

1
1
Del | Svar | Rapportér
#19
Maria Korsbæk
1 bedømmelse
28.01.2013
5,0/10 7,0/10 8,0/10

Jeg har købt 2 Lupoer, min veninde 1 Lupo og min lillebror 1 Lupo. Ingen af os har haft problemer med hverken forhandler eller værksted. De ting der har været med bilerne er lavet inden for en rimlig tidsperiode. Jeg synes vi har en god kommunikation med både forhandler og værksted.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#18
Eva Hald
1 bedømmelse
29.02.2012

Jeg købte en ældre Lupo hos Eurobiler i efteråret, som jeg har været meget tilfreds med. Efterfølgende har jeg haft den til reparation en enkelt gang pga. en siderude, der havde sat sig fast.

I forbindelse med køb og reparation af min bil er jeg blevet mødt af venlighed og god service af både sælger og mekaniker hos Eurobiler. Samtidig er det mit klare indtryk, at de ved rigtig meget om Lupo'er.

Så stor ros til alle hos Eurobiler.

0
0
Del | Svar | Rapportér
#17
Jesper Petersen
1 bedømmelse
10.02.2012

Jeg har i sidste måned købt en lupo 3l hos euro biler og fik lovning på at den ville være hurtigt klar til levering hvilket de overholdte. Blev lovet at der ville blive lavet stort service på bilen samt være en hattehylde med. Dette var ikke lige hvad der skete den havde fået et lille service og ingen hatte hylde det var først efter 2 ugers opkald til dem at jeg fik nok og tog ud til dem og snakkede hvorpå jeg fik en tid til værksted og de selvfølgelig lavede det store service på bilen som lovet. Har d.d hentet bilen fra værksted hvor der blev monteret hatte hylde og lavet stort service. Så ingen klager over det andet end man skal vente og ringe så meget til dem før der sker noget. Og det sjove jeg læste fik nemlig også kun 1 nøgle med til min bil. Hmm?

1
1
Del | Svar | Rapportér
#16
Gert Petersen
1 bedømmelse
15.04.2011

Jeg købte for ca. et år siden en Lupo. Jeg fik en fin bil til en fornuftig pris. Aftalte med sælger at købe den som den stod dvs. uklargjort. Da jeg selv roder med mine biler kunne jeg selv fikse de mangler som den havde, jeg skulle blot have de stumper med som jeg ville skifte en forskærm mv. Så nu har jeg en glad kærste i en billig Lupo.

I sidste uge var jeg en tur forbi med min Audi A2 (Købt et andet sted). Stort tillykke med den var det første jeg hørte da jeg ankom. Kørte der fra en time senere med en ny justeret gearkasse. Jo de ved fame hvad de laver med de små 3L biler.

Hvorfor så "kun" 9 og ikke 10. Ingen er perfekt [..].

Hilsen Gert.
Pendler fra Præstø til Helsingør.

7
5
Del | Svar | Rapportér
#15
Thomas De Neergaard
1 bedømmelse
27.09.2010

Euro biler har solgt mig en brugt Lupo, og når man køber brugt ved jeg godt at man tager en chance. Det er svært at være helt sikker på, hvad der dukker op, selv om man tager en prøvetur. En Lupo er en bil med mange elektroniske finesser der kan drille. Og selvfølgelig dukkede der også noget op. Det var som andre også har prøvet gearkassen, der svigtede.

Jeg ringede til Euro biler, blev hentet, og bilen blev repareret og kører nu helt fint. Det er første gang som brugtvognskøber jeg har fået en så fin behandling uden nogen betingelser. Eurobiler har sat sig ind i udfordringerne omkring Lupo og accepterer deres ansvar. Så det kan jeg anbefale, især når jeg samtidig tænker på køreglæden i min lille raske bil. Det eneste jeg skal passe på er den lave vognhøjde, men det minder om dengang jeg havde en Lotus, og det er et godt minde. Jeg har haft mange forskellige biler inden for tyske og franske mærker. Lupoen lever helt op til køreglæden når det bare går derudad, selv ved høj hastighed går radioen klart igennem og samtale i bilen går helt fint. og med Eurobiler i ryggen er jeg ganske tryg.

6
11
Del | Svar | Rapportér
#14
Karina Mie Hansen
1 bedømmelse
05.05.2010
 

Har idag d. 5. maj 2010 sendt min mand med bil (Smart) til Euro Biler i Herlev for at få lavet en bagatel, den dryppede lidt diesel. Da min mand endelig skal hente bilen efter 8 timers venten, hoster og hakker den samt ryger. Mekanikeren er gået hjem og der er intet de vil/kan gøre, mekanikeren kan ikke ringes op privat. Næste problem vi bor i Jylland og en lånebil til at komme hjem i. Øhhhh ok, efter meget diskussion fik han en bil at køre hjem i. Man sender sin bil til rep. og de ødelægger mere end de laver, klap til Euro Biler, er skuffet over den behandling de giver deres kunde. Dårlig omtale kan da ikke være fordrende for virksomheden. :0( Kan desværre ikke give karakter, da skalaen ikke går så langt ned. snoft.

29
17
Del | Svar | Rapportér
#13
Jeanette Lind
1 bedømmelse
31.03.2010

Jeg købte en Smart Passion 0,8 CDI årgang '08, der manglede en brugermanual, jeg har ringet til salgsafdelingen op til 1-2 gange i måneden, samt efterlyst hvergang vi har været i området (6 gange, vi bor i Jylland) Men det eneste man får er en sludder for en sladder. Det er bare ikke godt nok.

Så køber du en bil hos Euro Biler, så sørg for at alt er der inden du kører med bilen!

21
12
Del | Svar | Rapportér
#12
Euro Biler
Michael Bosnack Direktør
18.03.2010
 

Hej alle!

Jeg mener at det er på tiden, at der kommer en officiel kommentar fra os til de forskellige her fremførte anklager.

For det første: er der nogen, der blev uretfærdig behandlet, uanset årsag, får de selvfølgelig en undskyldning.

Jeg er direktør i Eurobiler, og udover Frank Jørgensen, er der ingen af dem der her har skrevet dårlig om os, der har henvendt sig til mig.

Vi har en fast klageprocedure, alle der er utilfreds med et eller andet, kan lægge en skriftlig besked til mig (også gerne i lukket konvolut) og jeg ringer personen op eller tager evt. et møde for at finde en løsning.

Forklaring på enkelte Smart problemer i 2007-midten af 2009:

Der var efter vores viden ingen fungerende Smart organisation i Danmark – det er der nu. Vi var for alle garantisager dybt afhængige af tyske leverandører.

Vi har ligget vandret for at hjælpe kunderne, og har lavet et minus på omkring en million kr. idet vi betalte selv for mange garantisager (selvom ansvaret ligger hos producenten) og transport af bilerne til og fra Tyskland, for at få dem ordnet.

Vi er meget skuffet de få mennesker, der efter vores store indsats for dem stadigvæk klager over os.

Situationen i dag er at der nu findes et specialværksted til Smart ved siden af vores værksted, og de kan løse stort set alt – er der reklamationssager – så betaler Eurobiler.

[..]

Susanne Kramer – jeg fik at vide at der var flere ting der var gået galt ved din sag og at værkstedet havde givet dig en undskyldning – men de mener at du er ret urimelig i din hårde kritik. Jeg vil følge op på det i morgen – men en uforbeholden undskyldning fra mig, hvis vi har begået fejl.

Til Maria og Susanne: Hvis i har et lånedokument, hvor långiveren er Frederisstadens på alle papirer man har underskrevet, så er långiveren selvfølgelig Frederiksstadens, og ingen andre. Hvis I spørger hvor Frederiksstadens i sidste ende har fået pengene fra, så giver vi svaret MaxBank, og det gælder ligeledes mig bekendt den dag i dag. Hvis man så ringer til MaxBank, så vil de naturligvis ikke vide om jeres lån, idet de ikke har udlånt direkte til jer.

EuroBiler har ikke ejerskab af Frederiksstadens, men har tidligere haft anparter i selskabet.

Generelt gælder: Skulle man ikke være tilfreds men lånegiver, uanset årsag, kan man jo bare skifte til andet finansieringsfirma/bank eller indfri sit lån – det er fuldstændig problemfrit.

Kunder, der ikke selv kunne skaffe penge til deres bil, har tidligere i Eurobiler fået forslag om at søge hos Diba, Swedbank, Frederiksstadens og Jyske. I dag henviser vi til ingen af de nævnte selskaber, men har et finansieringssamarbejde med andre.

153 km til maleren – jeg kender ikke til den konkrete sag, men vil undersøge den i morgen. Kendsgerning er dog at vi ofte bruger vores malernabo, men også en del andre malere, der ligger op til 100 km herfra. Afhængig af opgaven beslutter vi hvem der skal udføre den for at opnå den bedste kvalitet for en reparation.

Modeller: køber man en 08 model, kan den sagtens være registreret i 2007, idet fabrikkerne skifter modelår før kalenderåret.

Slutsedlen indeholder altid registreringsdagen, så her kan man simpelthen ikke tage fejl og prøve at beskylde en bilforhandler. Marias slutseddel har jeg kontrolleret, og den er fuldstændig korrekt, så Maria, den anklage er helt urimelig.

Skiftende medarbejdere iht Susanne: Nej, det passer ikke. Vi har kun en gang været nødt til at fyre en medarbejder, vi er stolte over at have de samme medarbejdere i rigtig mange år. Flere af dem har været der siden starten af firmaet.

Generelt: er der nogen der skulle være utilfreds over et eller andet, så klag direkte til mig – gerne i lukket konvolut – så få den medarbejder du måtte klage over ikke at vide at du har klaget. Mærk konvolutten "Michael" så får jeg den uåbnet.

Selvfølgelig kan man som os med over 2000 kunder pr. år ikke gardere sig imod enkelte utilfredse. Generelt set er jeg skuffet over at der findes nogen, der kan finde på at skrive dårlig om os, uden at have forsøgt en løsning med mig først – jeg må desværre konstatere, at 100% tilfredshed ikke kan opnås – men give et tak til alle vore kunder for at benytte vores salgs og værkstedsafdeling.

18
20
Del | Svar | Rapportér
#11
Bjarne Pilt
1 bedømmelse
16.03.2010
 

Første og sidste gang jeg køber bil der, de er ikke troværdige. Bil til rep. skulle til maleren lige om hjørnet. havde kørt 153 km. da jeg hentet bilen suk.

21
13
Del | Svar | Rapportér
#10
Nikolaj Rasmussen
1 bedømmelse
22.02.2010

Syns også lige jeg må kommentere selv om min bedømmelse ikke er så negativ. Det er jo en kedelig tendens at det kun er folk der har negative oplevelser der bedømmer. Os der har gode oplevelser bruger normalt ikke tid på det..

Jeg købte en Lupo for et års tid siden hos Eurobiler. Bilen har kørt der ud af uden problemer. Vi lavede en aftale om montering af central lås og radio med usb og hvad der ellers var af hattehylde og kopholder.

Tingene stod dog ikke klart ved afhentning som lovet, men jeg fik eftermonteret tingene som aftalt. Der var dog noget galt med radioen og jeg fik så en ny.

Min bil er blevet skadet og jeg har ikke gratis lånebil via min forsikring, men det har jeg fået aligevel. Det er da flot. Havde på et tidspunkt min bil til service og fik også gratis lånebil der, nok fordi jeg har handlet hos dem.

Må lige tilføje at Eurobiler er tilknyttet 3liter værkstedet som vist er samme ejer. De har mekanikere der kommer fra Folkevogn og som er Lupo freaks. Jeg tror ikke du finder et bedre værksted til at lave Lupo.

Har aldrig haft problemer med at komme i kontakt med nogen over telefonen.

Jeg ville aldrig købe en Lupo noget andet sted grundet deres ekspertise på området.

19
9
Del | Svar | Rapportér
#9
Christoffer Steffansen
1 bedømmelse
18.02.2010

Kom fra Århus for at hente en klargjort Lupo, men blev præsenteret for en møgbeskidt bil fyldt med fejl.

28
14
Del | Svar | Rapportér
#8
Frank Jørgensen
22.11.2009

Jeg kan kun tilslutte mig alt der står på siden omkring disse. ALLE punkter folk klager over har jeg også oplevet. Det værste var dog at jeg i et forum på nettet havde udtrykt min dybeste utilfredshed over deres total elendige service, og så helt ufattelig meget manglende kompetence derude. Dette bevirkede at efter min bil havde været derude, og en tur i Hamburg også, i 1,5 måned, ja der kører jeg 100 km i den, og den går i stykker igen. Hvilket de måske ikke helt kan gøre for, men skuffelsen hos mig var dog stor. Jeg brokkede mig højlydt og blev herefter konfronteret med "vi har godt læst hvad du har skrevet inde på forummet, og hvis ikke du trækket dine udtalelser tilbage, så kan du godt skride ud af døren derover" Herefter måtte jeg så pointere at i henhold til købeloven havde jeg stadig 2 mdr tilbage af min 6 mdr garanti, hvilket der så blev sagt noget i retning af "det kan ikke rage os mindre". Jeg skulle så give en undskyldning, men herefter fik jeg da også en lånebil!?

Nå, men historien stopper ikke her. Jeg fandt ud af ifm med den første rep. at de ville køre bilen hjem fra Hamburg på "egne hjul"! hvilket jeg da var noget utilfreds med, jeg var ikke lige indstillet på at min bil skulle tæske 400 km mere på tælleren bare fordi jeg lige havde den til en garantirep derude! Dette forstod de så, og den blev kørt hjem på et fejeblad eller lign. Nå men da så bilen gik i "u du" for anden gang, skulle den så en tur mere til Hamburg. Her oplevede jeg så det samme som en anden her har skrevet (læs: hold øje med km tælleren når du sætter den derude), den blev gud hjælpe mig kørt hjem dernede fra på "egne hjul"! og deres kommentar til dette var "ja, så er du da sikker på at den virker" hvilket jeg da selvfølgelig kunne give dem ret i! MEEEENNN! Nej nej, den er helt slem. Ikke nok med det, var der selvfølgelig blevet røget i bilen, og asket i askebægeren, og bilen stod dejlig beskidt da jeg kom og hentede den. Og på en eller anden vis havde det lykkedes dem at smadre mine nyindkøbte org smart måtter til med olie.. Jeg ønsker ikke at skrive mere her.. historien er rystende! Søde folk når man taler med dem, bestemt, men GLEM ALT om at handle bil der. Skulle man så forvilde sig til at skrive under på en slutseddel, så kan man ihvertfald glemme ALT om efterfølgende god service i henhold til garantien! Det bliver lavet, JA - men efter snart 30 opkald derud til, så skulle det da være satans om ikke de forstod budskabet. Jeg troede de havde forbedret sig, da det er et år siden jeg havde disse oplevelser, men set ud fra seneste indlæg her, kan jeg se at det stadig står sløjt til!

38
17
Del | Svar | Rapportér
#7
Klaus Hjort
1 bedømmelse
26.10.2009

Jeg synes at de er altid flink og hjælpsom. Og så har de forstand på biler, ligeyldig hvilket mærke, de kan deres kram.. dygtig..

22
30
Del | Svar | Rapportér
#6
Susanne Cramer Larsson
2 bedømmelser
09.09.2009

Jeg kan kun grine af de oplæg jeg lige har læst, min situation passer perfekt ind :) Der var ingen problemer med selve købet, men de viser at den finanseres igennem Max-Bank og det viser sig så senere at det er Frederikstads Finnanseringsselvskab i stedet :S Da jeg kommer for at hente bilen påstår de at reservenøglen ved en fejl er kommet med en mekaniker hjem, men at de vil sende den dagen efter. Da jeg efter 1 uge ringer og rykker opfører de sig som store spørgsmålstegn og har aldrig hørt om det. De lover at finde nøglen og sende den.. Efterhånden må de erkende at nøglen er væk (sikker aldrig været der) og vil bestille en ny fra Tyskland. Det tog dem 6 måneder før de får nøglen hjem og yderligere 2 måneder før den kan kodes, og det kun fordi jeg har ringet 2-3 gange om ugen for at hører nyt om nøglen. Hver gang lover de at ringe tilbage.. men det er aldrig sket endnu. Vi aftalte at jeg skulle komme forbi og få nøglen kodet et par dage før påske. (dette var 2 gang vi aftalte kodning af nøglen, 1. gang var nøglen ikke kommet og de kunne ik kode dem). Da jeg kom et par dage før påske 2009 havde de heller ingen nøgle denne gang. Hvem jeg havde snakket med for han kendte intet til det! Men de er smarte når man ringer til dem på værkstedet.. de siger ALDRIG deres navn, og når man spørger skal det hales ud på dem. Nå men jeg finder efterhånden ud af deres navne, og når de påstår de ikke kender noget til sagen og skal have stelnummer mm. for at bestille nøglen i tyskland, kan jeg altid spørge om de virkelig ikke kan huske så langt tilbage som 2 dage! 3. aftale var 7. august hvor de nu kunne kode nøgler (og en mekaniker, kom til at røbe at det har de altid kunne). Da jeg så ankommer går der 45 min og de må indrømme at de ikke kan finde nøglen! Så de bestiller nøglen hjem igen. Nu har jeg ventet i over 1 år på den nøgle og jeg må sige jeg er skuffet, sur og irritabel.. Nu har jeg en aftale i morgen 10. september om at få nøglen lavet.. Det er nu 1 år 1 måned siden jeg rykkede for nøglen første gang.. Mon jeg får den i morgen, tvivler! Men jeg kører også kun fra Slagelse forgæves hver gang :(

2. punkt: Da jeg havde min bil til service første gang efter jeg havde købt bilen havde de den i 4 dage da jeg var på ferie. Da jeg kom for at hente den måtte de beklage for den var ikke færdig! De skulle skifte olie og lige se om den var ok.. det viste sig at de havde glemt bilen og først "fandt" den 1 time før jeg kom for at hente den. Fik en lånebil.. hvilket var at sætte livet over styr.

3. punkt: Efter en reparation på garantien fik jeg 14 dage efter en parkeringsbøde fra politiet. Jeg havde parkeret ulovligt! Da jeg så datoen blev jeg sur for den dag havde Eurobiler min bil hele dagen fra 7 morgen til 7 morgen næste dag. Jeg ringede straks til værkstedet. De undersøgte sagen og ville betale da de kunne se de havde bilen den dag. Efter godt 1 måned kom der en rykker på bøden og information om at hvis den ik blev betalt med det samme kontaktede de skat/inkasso. Jeg ringede igen til Eurobiler og de kunne slet ikke huske noget om sagen.. Men de kunne ikke bortforklare deres stempel på min bøde! De måtte nu betale 765 kr. i p-afgift. Men det lykkedes så også for dem denne gang..(derfor 1 stjerne). Men vær opmærksom på at de kører gerne i folks biler!

Dette går videre til 4. punkt! Prøv for sjov skyld at notere ned hvor langt bilen har kørt (triptæller er ik nok bare at nulstille.. Det gør de også).. Og når du så henter den igen skal du sammenligne. Da min bil stod der i et par dage havde den kørt 130 km mere end da jeg afleverede dem. Jeg havde noteret på et papir og lavet et billede med dato og man kunne se tælleren og hvor bilen holdte.. Da jeg hentede den og gjorde opmærksom på at de havde kørt 130km i den.. fik jeg at vide at de prøvekørte altid bilerne når de havde lavet noget på dem, så de var sikre på at bilen fungerede perfekt. Lang prøvetur!

Jeg kan nu de fleste navne på værkstedet, selvom det er svært at følge med når de har så stor udskiftning af personale.. Men det er ok at købe bil der hvis man ikke har nogen forventninger om noget som helst! Og regn ikke med at aftaler eller noget som helst er simpelt eller overholdes..

47
15
Del | Svar | Rapportér
#5
Nicolas Jepsen
1 bedømmelse
02.07.2009

Jeg oplevede ingen problemer mht. køb og salg af min bil. Men Eurobilers værksted er ikke særligt kompetent: Folkene er uorganiserede, glemmer aftaler og virker ligeglade. Tingene bliver dog altid løst på en eller anden måde, men undervejs står man med fornemmelsen af at alting sejler.

En vigtig detalje er, at kompetencen til at løse flere værkstedsopgaver slet ikke findes hos Eurobiler, men hos den tyske leverandør. Det forsinker reparationerne og betyder at man ofte kan risikere at skulle komme forbi med sin bil flere gange.

Når jeg giver 2 stjerner så skyldes det at væksteder tilbyder kaffe til de ventende kunder.

25
20
Del | Svar | Rapportér
#4
Tanja Jensen
1 bedømmelse
21.03.2009

Efter adskellige ubehagelige oplevelser samt utrilfredstillende service vil jeg klart fraråde alle at købe deres bil hos Eurobiler!

45
14
Del | Svar | Rapportér
#3
Maria Lindemann
1 bedømmelse
25.01.2009

Puha, de er virkelig slemme dem her!! Here it goes:

1. Fik oplyst, at financieringen ville foregå igennem Max Bank... Da jeg spurgte viste de mig Max Bank's hjemmeside, med de renter som også stod i papirerne - MEN efter at have betalt 1. afdrag blev blev renten forhøjet med 2½ % og da jeg så ringede til Max Bank kendte de overhovedet ikke til FI Finans (Frederiksstadens Financieringsinstitut, som der stod i papirerne).. Eurobiler ejer tilfældigvis 50% af anparterne i FI Finans!!

2. Fik oplyst at bilen var en demo-bil fra 2008, som bare skulle køres fra deres showroom i Jylland... MEN da jeg modtog registreringsattesten stod der, at bilen var fra 2007 og havde haft en anden ejer før mig; NEMLIG [..] (ham som solgte mig bilen) kærestes bror!!

3. Vi aftalte, at første service var med i prisen... Efter denne var udført ser jeg, at bilen ikke er nulstillet og jeg ringer til værkstedet, som siger, at de ikke kan nulstille (og noge med nogle som skal komme fra Tyskland og gøre det..??!!), og at bilen faktisk kun har fået et olietjek!!

4. Manualen er på Tysk... Mener faktisk ikke det er lovligt at sælge noget i DK som ikke har en dansk manual?!

5. Nu, efter over 6 måneder, har jeg STADIG ikke modtaget nøgle nr. 2... Jeg ringer ca. 1 gang om ugen, men bliver hele tiden spist af med "Den er på vej i posten", "Den er bestilt hjem fra Tyskland" eller "Ham som skulle leverer den er syg, men vi ringer så snart den er her"...

[..]

Har talt med 2 advokater, Københavns Retshjælp og Forbrugerstyrelsen, som alle er enige om, at dette firma er meget dygtige [..], som tydeligt [..] nykøbere som mig!! Men desværre kan je ikke gøre andet end at melde dem til politiet for bedrageri... Men hvad vinder jeg ved det??

:o(

38
21
Del | Svar | Rapportér
#2
Lars Sørensen
2 bedømmelser
28.11.2008

Forsættelse til tidligere bedømmelse.....

Sagen er nu løst på en for mig tilfredsstillende måde og grundet forskellige opfattelser af forløbet trak sagen ud. Jeg er meget glad for at vi er kommet til en løsning uden at skulle inddrage retten i sagen og er glad for at der var en vilje hos Eurobiler til at løse konflikten.

Derfor ændrer jeg også min opfattelse af den afgivne karakter.

25
21
Del | Svar | Rapportér
#1
Lars Sørensen
2 bedømmelser
24.10.2008
 

Hvis du køber bil hos eurobiler skal du sørge for at den ikke går i stykker og skal repareres der, der knækker filmen nemlig. Selv de mest basale ting er uoverskuelige, og en for stor mundfuld for værkstedet.

Jeg er blevet klog af skade i det tilfælde at jeg har købt bil der og vil absolut ikke anbefale det til andre!

35
19
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Euro Biler til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Euro Biler det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.