Vinnie Friborg Volsmann

#1
Vinnie Friborg Volsmann
1 bedømmelse
09.12.2008

Undertegnede købte en rejse fra hjemmesiden "KunFly" for ca. 3 uger siden.

Jeg skulle flyve til Tyrkiet på søndag og retur d.21 december.

Jeg fik ganske vist et rejsebevis, da jeg havde betalt. men, der stod ingen afgangstider/ankomsttider på mit rejsebevis.

Derfor begyndte jeg at kontakte firmaet. De svarede ikke på telefonopkald - ligesom de heller ikke besvarede mine mails.

I går fik jeg så den ide, at skrive til Billund lufthavn om der overhovedet var afgange eller ankomster på ovennævnte datoer og med det selskab "KunFly" benytter sig af.

Det viste sig, at det er der ikke!

Jeg skrev nu en mail til "KunFly" hvor jeg meddelte dem, at jeg ville politianmelde dem, ligesom jeg ville give dem alt den negative omtale jeg kunne.

I dag fik jeg så en mail fra dem - første livstegn siden mit mangelfulde rejsebevis. De ville gerne have mit kontonummer så de kunne tilbageføre mine penge. Den har mange andre kunder hørt før mig - for på den mail jeg fik i dag - fremgik det for første gang at det faktisk er Anatolien rejser jeg har handlet med.

KunFly = Anatolien.
Det kunne jeg godt tænke mig at alle vidste!!