Vibeke R.

#1
Vibeke R.
1 bedømmelse
25.09.2014

Jeg har svært ved at sige helt præcis hvad det var der gjorde at min oplevelse med Erik Fals var ringe. Måske var den el-installatør vi havde kontakt med som jeg har mistanke om var helt nyuddannet? måske det var fordi det var en sag der skulle klares over forsikringen?

En del af problemet ligger måske ikke ved Erik Fals, men ved den eksterne elsynsmand de hev ind over vores projekt. Vi ventede over en uge på en elrapport der kunne sendes til forsikringen, som så viste sig at bestå af 5 billeder med en prisangivelse, uden så meget som et par ord til forklaring. Derfor skulle man selvfølgelig vente på en elsynsmand fra forsikringen. Efter i alt en måneds tids venten kunne vi endelig gå i gang. Først får vi sendt en elev ud som var helt alene og tydeligvis ikke tryg ved det. Utrolig dårlig til at kommunikere til os hvorfor han forsvandt fra matriklen i tide og utide. Om eftermiddagen kom der heldigvis andre og mere erfarne folk og hjalp ham og der skete faktisk også noget. I alt har vi skulle have elektrikerne på besøg 3 dage, og det er kun lykkedes dem 1 gang at møde til aftalt tid, og man har været nødt til at ringe og rykke efter dem (dette kan som sagt skyldes den unge elinstallatør). At rydde op efter sig selv var åbenbart en by i Rusland, til trods for svineriet der kom fordi der måtte fræses så kontakter kunne trækkes om.

På den positive side går jeg dog ud fra at mine elinstallationer nu er lovlige.