Ulla Fahlèn

#1
Ulla Fahlèn
1 bedømmelse
29.07.2012

Alt gik planmæssigt, lige indtil vi skulle hjem fra 14 dags ferie på Mallorca, vi skulle inden 48 time modtage vores boarding pass, hvis ikke, så skulle vi ringe på NØDTLF, som så ingen passer!! Vi ringer fredag i åbningstiden, og for at vide han ville sende dem om 10 min., og så havde vi dem nok senere fredag, men lørdag morgen var de ikke kommet, vi ringer og sms´er på NØDTLF. vi sendte 2 mail, det står at de checker den hver dag, NÆSTEN må man sige, Vi satte receptionen på hotellet igang, de gjorde hvad de kunne. Vi brugte 2 ferie dage på det. Så søndag 18 timer før afrejse, ringer Hjerting rejser, de havde ikke sendt de boarding pass, men ville så gøre det nu, men 10 min. senere modtager vi sms, om vi kan sende mail-adresse, for den havde de jo ikke til hotellet, den kunne vi så sms'e til dem, så var det ok, og vi ville blive hentet mandag k.7.30-8.00 af en bus, den kom aldrig, så vi tog en taxa til lufthavnen. Vi skulle tales ved næste dag, så vi afventede at de ville ringe, da det var dem der ikke havde styr på tingene, men de efterfølgende dage, var det os det skulle ta´ kontakt til dem, jeg sagde jeg syntes de spillede pingpong med os, og det gav han mig ret i.

Sikke en kundebetjening. Utroligt at man ikke holder mere på sine kunder, da det idag er nemt at lave en booking på hotel og fly, selv.