Søren Steensen

#1
Søren Steensen
1 bedømmelse
25.01.2012

Købte en telefon hos dette foretagende i september. Den nåede kun at virke den lille smule, batteriet var ladet op fra fabrikken side, og så kunne den ikke lade op mere.

I starten af oktober indleverede jeg telefonen til reparation, og så begyndte måneders mareridt, hvor jeg flere gange måtte rykke firmaet og høre, hvad status var, og flere af gangene lovede de mig at vende tilbage med en status i løbet af få dage. Det skete aldrig, tværtimod oplevede jeg en af gangene, at der blev råbt af mig i telefonen, på trods af, at jeg blot venligt og tålmodigt ville forhøre mig om, hvornår jeg kunne forvente telefonen retur. Jeg blev også en gang bedt om at sende dem en email, den blev aldrig besvaret.

Jeg havde indtil da konstant holdt mig neutral og imødekommende over for firmaet, selv om jeg efterhånden blev mere og mere frustreret og vred på dem.

I sidste uge prøvede jeg så igen. Og efter at jeg havde udtalt overfor medarbejderen, at deres kundeservice "stinker", medgav de, at jeg ikke var blevet behandlet ordentligt og ville bestille en ny telefon hjem til mig. Jeg ytrede ønske om at få tilsendt den nye telefon, selv om jeg oprindeligt havde afhentet telefonen i butikken, og det indvilgede medarbejderen i, hvorpå jeg gav [..] adresseoplysninger.

I dag - mere end fire (4!) måneder efter jeg indleverede den defekte telefon - ringede de så, at fortalte, at de havde fået telefonen hjem, men at jeg selv skulle hente den i butikken. Jeg gjorde dem opmærksom på, at de havde lovet mig at sende den til min adresse. De nægtede de. [..] gjorde mig opmærksom på, at de havde mistet 1000 kr pga mig! Derpå blev jeg "tilbudt" at få pengene retur for telefonen, hvilket jeg næsten ikke nåede at besvare (jeg skulle jo lige overveje den mulighed og fik vel bare sagt tjaaa), hvorpå medarbejderen lagde røret på.

Salgsbutikken benytter sig af servicen "Trustpilot", hvor butikkens kunder kan omtale butikkens service og give karakter. Jeg benyttede mig af denne service, hvor jeg gav samme nøgterne gennemgang som den ovenfor.

Dagen efter kontaktede butikken [..] mig telefonisk, hvor [..] med en truende tone råbte: "Hvad fanden bilder du dig ind", og kaldte mig uforskammet efter at jeg havde meddelt [..], at jeg ikke ønskede at tale yderligere [..]. Jeg fik i kampens hede kaldt [..] "idiot", påvirket af [..] aggressive stil, og det fortryder jeg lidt, men mon ikke det alligevel er til at forstå. Hvis [..] kontakter mig igen på den måde, melder jeg [..] til politiet.

Salgsbutikken
Thomas Schaltz
13.09.2012
 

Hej Søren.

Jeg regnede nok med at jeg skulle finde sådan en anmeldelse fra dig som du slet ikke kan være bekendt.

Det er jo direkte usandt disse beskyldninger.

Som forbruger skal du reklamere indenfor rimelig tid som iht. købeloven betyder at du skal gøre det inden 2 mdr.

Vi havde en ny salgspakke liggende til dig som du aldrig havde afhentet.

Du har afhentet det oprindelige produkt i vores butik - og derfor har ombytningen selvfølgelig også ligget klar til dig i vores butik.

Jeg er ikke bekendt med at du er blevet lovet at vi skulle sende den til dig hvorfor jeg ringer op til dig og beder dig komme og hente den, da den efterhånden havde ligget hos os ret længe.. Da du er direkte ubehøvlet overfor mig, vælger jeg at føre pengene retur til dig i stedet, da jeg ikke ønsker dig som kunde når du ikke kan tale ordentligt til folk. Kunne kun frygte hvis den nye telefon også gik i stykker for dig.

Og så er den sådan set ikke længere.

Hav et godt liv.

Mvh
Salgsbutikken.dk
Thomas