Søren Lind

#1
Søren Lind
1 bedømmelse
25.01.2009

Vi har nu været på Mortens Kro i alt 6 gange, det er en tradition at vi gør det på vores årsdag, men jeg må sige, at kvaliteten af betjeningen er blevet forringet. For det første, var de to tjenere der betjente os meget uengageret og det virkede på intet tidspunkt som om, at de nød deres job. Flere gange måtte vi spørge efter, hvad det var for en vin vi skulle have og da den ene tjener skulle introducere is desserten, blev hun afbrudt af den anden tjener med kommentaren, " må jeg godt have lov til at starte med at præsentere osten før jeg glemmer hvad det er for nogle oste". Da hun så skulle præsentere ostene, vidste hun ikke hvad det var. Jeg har aldrig prøvet at få så ringe en betjening før. Da vi ikke kan lide champagne ville vi istedet for gerne have en Mohito, dette var først ikke muligt, da vi jo havde valgt en tilbuds menu - jeg kan forstå det, hvis man betaler 300 kr., men vi betale 1200 kr. pr. mand. Vi fik vores mohito, efter at de modvilligt havde været ude og spørge chefen. Maden og atmosfæren har altid været i top, men jeg håber ikke at disse to ugidelige og meget uprofesionelle tjenere bliver sendt ud for at betjene andre gæster, for så mister en ellers rigtig god restaurant kunder, som ellers er villig til at betale for luxus. Der var ingen fingre at sætte på maden.