Simone Møller

33 år, Aalborg C

#4
Simone Møller
4 bedømmelser
15.02.2012

Jeg har aldrig fået en ringere behandling, og ringere mad end jeg fik på Casa Blanca. Jeg var med min kæreste på resturanten, for at få noget godt mad, og hygge - og omgivelserne hos Casa Blanca signalerede præcis det vi ledte efter. Stedet var udefra flot og ryddeligt. Men som nævnt blev vi slemt skuffede.

Først fik vi vores forret. Salaten heri var lidt brun i kanterne, og i det hele taget rigtig kedelig og uappetitelig. Derefter ventede vi, og ventede vi, og ventede. Vi prøvede flere gange at komme i kontakt med personalet, for at rykke for vores hovedret, men vi blev konstant bedt om "at vente et øjeblik". Til sidst kom vi dog i kontakt med noget personale som lovede at maden var på vej. Efter at have ventet i godt og vel ½ time (oveni den ½ time vi allerede havde ventet), på 2 forholdsvis enkle retter fik vi nok og henvendte os endnu engang. Nu fik vi besked om at de havde glemt os, og at de ville lave maden til os nu. Det ønskede vi ikke at vente på, så vi forlod resturanten. Vi fik dog et afslag i drikkevarenes pris - men det var et meget lille plaster på såret for en enorm ringe service, og ikke mindst dårlig forretter.

Her kommer jeg aldrig igen.

#3
Simone Møller
4 bedømmelser
13.02.2012

Jeg har haft mange dårlige oplevelser med frisører generelt, og har egentlig haft en enorm mistro til folk i denne branche hvad angår deres kunnen og kvalifikationer. Da jeg første gang kom hos Abildgaard, gjorde jeg det klart, at jeg havde det på den måde, og måske kunne opfattes som en smule hysterisk. Men hos Abildgaard havde de stor forståelse for min indgangsvinkel, og fik den vendt total. De var venlige, vejledene, og forstående.

Derudover har mit hår alle gange set super flot og velplejet ud, efter et besøg hos Abildgaard. De er utrolig dygtige, og lytter til ens mening, som kunde, men vejleder som sagt samtidig også, hvis det man ønsker kan have evt. konsekvenser (afblegning osv. osv.).

Et enormt plus har ligeledes været den enorme service man får, når man er kunde hos Abildgaard. Her bliver der serveret gratis drikkelser i form af kaffe, tea, kakao osv.

Priserne kan man også kun råbe hurra for. Jeg er en kvinde med stort hår, og det koster ofte mange penge at få det farvet, men pga. af studierabatten jeg kunne opnå hos Abildgaard, var det muligt at presse en farvning ind i et stramt SU budget.

#2
Simone Møller
4 bedømmelser
13.02.2012

Et udemærket gymnasium, med særdeles kvalificerede lærer. Desværre lå seriøsteten hos eleverne ikke sønderligt højt, på HF'en - og i denne forbindelse var der ganske enkelt ikke nok konsekvenser fra skolens side.

Hos enkelte lærer lå seriøsteten ej heller højt, og jeg har oplevet afleverede opgaver blev væk, og derfor hverken rettet eller "bedømt". Dog var dette et fåtal af lærerstablen, og de resterende var de bedste lærere jeg nogensinde har haft.

Pensum er relevant og interessant, og den enkelte elev har noget at sige i denne forbindelse - dog uden det tager overhånd.

Alt i alt over middel, men ikke top karakter, grundet manglende konsekvens.

#1
Simone Møller
4 bedømmelser
13.02.2012

Jeg tog mit kørekort hos Damkier tilbage i år 2009. Jeg følte mig på alle tidspunkter i kyndige hænder. Undervisningen, både under kørsel og i teorilokalet, var koncentreret og nyttig - dog med plads til gode stunder og smil. Holdene var ligeledes af tilpas størrelse.

Kørelæren [..] var meget fleksibel, og vi kunne tilpasse køretimerne, til hvorledes min skoledag så ud.

Intet negativt at sætte en finger på, og derfor gives bedst mulige karrakter.