Rune Lydiksen

#1
Rune Lydiksen
1 bedømmelse
06.01.2013

Har været kunde ved Bibob i 1 år, de har den elendig kundeservice og de lader med at besvare mails så de kan trække gebyrer. Har prøvet at sætte mit nummer på standby, men det er åbenbart ikke muligt. Jeg har aldrig oplevet en så dårlig oplevelse, de er ligeglad med deres kunder!

Derudover er det umuligt at komme igennem via telefon, vil aldrig anbefale dette firma til andre. Deres dækning er virkelig 100 gange dårlige end de siger har oplevet utrolig mange gange jeg ikke har haft 3g selvom de siger der er op til 32 mbit, ALDRIG HAR DER VÆRET DET. Har en Samsung Galaxy note 2 så der er sku ikke noget galt med telefonen! De lyver og er urimelige.

De har den ene undskyld efter den anden. Håber folk tænker sig om, lad hver med at spare de 20 kr. mere om måneden for de skal nok finde ud af at få endnu mere ud af dig.