Rikke Mortensen

#1
Rikke Mortensen
1 bedømmelse
22.12.2009

Call Me selskabet der er umulige at kommunikere med. De har gennemgående ikke tjek på deres sager. De fik opkrævet minimumsforbrug på min telefon ud over det halve år hvilket jeg efterfølgende selv opdagede og så har forsøgt at få ud af dem. Det er en rodebutik med inkompetente kunderådgivere der ikke kan se forskel på debit og kredit. Hvis man vil klage kan man ringe til underdirektøren torsdag ml. kl. 10-12 hmmmmm. Klagevejledning kunne de ikke udlevere. Bogholderiet kan man ikke få lov at tale med, dette når der er gået så meget ged i ens abonnement.. Vi har valgt at betale selvom de skylder os penge fordi de truer med RKI. Men denne sag bliver taget til forbrugerombudsmanden. Det kan ikke være rigtigt at man ikke kan komme i dialog med et kompetent menneske. De skylder mig penge men bliver ved med at sende mig regninger med rykkergebyrer på. Har skiftet selskab. Det er helt Kafkask..