Patrick Prahl

#1
Patrick Prahl
1 bedømmelse
04.01.2010

Har købt bil hos Niels Boye Larsen for små 2 mdr. siden. [..] Ved køb af bil, kan man absolut ikke forvente nogen som helst form for kundeservice, ej heller service. [Niels Boye Larsen Biler] yder ingen garanti, hvilket bliver skrevet ind i slutsedlen. [Niels Boye Larsen Biler] yder kun reklamationsret i henhold til købeloven.

[..]

Jeg har efter købet fjernet alle klistermærker inkl. nummerpladerammerne, der også havde [Niels Boye Larsen Biler] logo på, så man ikke kan se jeg har handlet bil hos dem.

Et rigtigt godt råd er, at tjekke bilen godt og grundig igennem inden køb, forvent ikke at kunne gøre det under prøvekørsel, da [forhandleren] kører ned og ikke mindst kører bilen på udvejen, hvorefter man selv allernådigst får lov at køre den tilbage igen.

Dog skal det nævnes, at man godt kan gøre en okay handel hos Niels Boye Larsen.