Ole Rosschou

#1
Ole Rosschou
1 bedømmelse
12.06.2012

Aldrig har jeg fået så dårlig og arrogant "service" som hos Viasat.

Vi har nu ikke kunne se TV i snart halvanden måned. Jeg har ringet et utal af gange, men lige lidt hjælper det.

Først fik jeg at vide, at det var mit eget anlæg der var fejl på. Så fik jeg en parabol ekspert ud. Han konstaterede at mit anlæg ikke fejler noget, - det kostede mig 800 kr.

Ved ny henvendelse til Viasat fik jeg at vide, at det var min boks der var defekt. Desværre (for mig) var det to måneder siden garantien var udløbet, så det kostede mig 1100 kr.

Jeg måtte vendte yderligt nogle dage inden den nye boks kom, men den virkede heller ikke.

Igen måtte jeg ringe til Viasat, og igen måtte jeg hele den samme procedure igennem "har du prøvet at slukke for boksen". "Har du prøvet at tage kortet ud og rense det" osv. osv.

Så fandt Viasat ud af, at de ville sende et nyt kort og en ny boks, igen flere dage uden TV.

Så kom den nye boks og det nye kort, men nej - intet virkede!!

Så gik Viasat tilbage til forklaringen om at det måtte være mit eget anlæg!

Igen fat i min egen parabol tekniker. Igen en regning på 800 kr. for at få at vide, at mit anlæg er fejlfrit. Teknikeren blev dog så forarget, at han ringede til Viasat, og fortalte dem, at nu var det på tide at de tog kunden alvorlig. Min tekniker aftalte med Viasat at de skulle sende en ny boks (han kunne nemlig få det hele til at virke med hans egen boks).

Men istedet for en ny boks sendte Viasat en manual!!!

EM er nu gået igang, og jeg har stadig sort skærm!!

Viasat "beklager" og kan da godt se at der er en uheldig behandling!! De vil "forsøge" at sende en tekniker. De vil "forsøge" at udbedre fejlen, og de vil "forsøge" at finde ud af hvad der er galt.

Og efter halvanden måned, er de nu indstillet på at tage det alvorligt.

Aldrig mere Viasat!