Ole Pedersen

#1
Ole Pedersen
1 bedømmelse
27.01.2011

Skulle skifte fra TDC til Onfone 7. december. Måtte ringe 6. december for at få dem til at sende et modem. Kom så til dagen, hvor TDC lukkede linien. Efter nogle dage (og flere opkald til Onfone) måtte jeg konstatere, at løsningen ikke virkede med TDC erhvervsabbonnement og Netiopia router. Efter en del samtaler med TDC aftaltes det, at Netopia router udskiftes til modem og jeg bruger egen router. Første modem fra TDC kommer ikke og modtager først et modem mellem jul og nytår. Efter en del opkald tll Onfone support konstateres det, at Zyxel modem skal være den første router efter TDC modem. Dette giver så seriøse problemer med VPN opkoblingen til mit arbejde, da linien "hakker" cirka en gang i timen. Endnu et opkald til Onfone, som slår automatisk opdatering fra. Det løser ikke at jeg bliver smidt af VPN. Efter at have diskuteret med Onfone support lover de straks at sende en erstatning for det fejlagtige Zyxel-modem. Efter en uge er det endnu ikke sket. I dag er det den 27. januar og status er, at jeg endnu ikke har modtaget noget fra Onfone, da den person som straks ville sende erstatningen til Zyxel, er syg. Min VPN forbindelse til arbejde er knivstabil når jeg kører direkte fra TDC modem til min router. Nuværende Zyxel er ikke sat til og min IP-telefoni bliver omstillet til en mobiltelefon.