Niels Jørgen Riis Søndergaard

#1
Niels Jørgen Riis Søndergaard
1 bedømmelse
26.08.2010

Jeg har ringet på telefonnummer [..] fra klokken ca. 11:00 til klokken 12.45 torsdag den 26 august 2010.

Hver gang jeg ringer op og en stemme siger et øjeblik, jeg har prøvet at vente i 15-20 minutter og kommer stadig ikke til at tale med nogen.

Jeg ringer til nabo lægen i samme kontor, kommer til at tale med en venlig dame første gang efter et minuts venten, her kan de oplyse der er betjening hos Falkenberg, jeg tænkte der kunne være lukket hos Falkenberg derfor denne kontakt til naboen for at spørge om de viste hvad der var galt.

Jeg ringer så igen til Falkenberg og kommer da til at tale med en dame som fortæller der er meget travlt og byggerod, men håber det bliver bedre over lidt tid med mere betjening.

Jeg synes det er en dårlig kundebetjening, jeg manglede en recept på næsespray, det kunne da ha været et mere alvorlig ting jeg skulle meddele.

Jeg tænkte også det var telefonnummeret jeg havde der var forkert, men kan heller ikke finde Læge Falkenberg på De Gule Sider.

Meget besværligt synes jeg også det er med internet kontakt til lægerne, jeg kunne i hvert fald ikke finde ud af hvordan jeg bestiller en recept via internettet. Jeg arbejder med pc og internet daglig på mit arbejder, så uerfaren er jeg ikke med internet.