Nicholas Hjorth

#2
Nicholas Hjorth
2 bedømmelser
24.02.2011

Jeg havde en god oplevelse med, men der blev i løbet af perioden heller ikke sat de store krav til deres kundesupport, hverken i forbindelse med oprettelse (da udstyret allerede var installeret) eller vedligeholdelse. Jeg oplevede ingen driftsforstyrrelser i de 7 måneder jeg var kunde. Det var nemt at komme i gennem til kundeservice og stille spørgsmål.

To ting man skal vide: De tilbyder ikke TV via fibernet (hvilket er derfor jeg skifter), og man skal betale 40 kr. om måneden for at få en global IP, så alle ens porte er åbne.

#1
Nicholas Hjorth
2 bedømmelser
01.12.2010

På regningen kan man ikke se ens forbrug under ens minimumsforbrug. Så hvis du har fri sms op til 1.000 SMS'er, og du har skrevet 500, kan du ikke se at du har skrevet 500. Man kan altså ikke vurdere om det betaler sig at have fri sms, da de skjuler tallene.

Jeg deaktiverede 2 GB data trafik for et fast beløb, og fik så en en regning, der var 225 kr over normalen! Hvordan skulle jeg vide at 2 GB fast data var nødvendigt for mig, når jeg ikke kunne se det af regningen?!