Nete Hansen

#1
Nete Hansen
1 bedømmelse
29.07.2010

Vi 2 voksne og 2 store børn var på Mackies 23/7, ankom 18.40 og bestillte mad hos en pige, som mens vi forespurgte hende om størrelsen på en lille kontra stor pizza gik væk midt i samtalen for at svare på ejerens spørgsmål, så vores spørgsmål hang i luften? Bestillte mad kl. 18.55, 2 små pizzaer, 1 wrap og 1 burger, 2 store sodavand og 1 stor øl. 15 min efter kom sodavandene, 10 min. efter forespurgte vi om øllen, som måske var på vej, sagde de, idet de skulle skifte øltønde. 10 min. efter igen forespurgte vi igen om øllen, men fik at vide, at de havde glemt den. Ny pige kom derefter og sagde, de ikke kunne give den øl nu, men vi kunne vælge en anden, som kom derefter. Vi spurgte 2 gange om maden, som kom 55 min. efter bestilling. Da vi ankom var der mange tomme borde indenfor og bestemt ikke rush hour. Dene ene pizza var med dåseananas og typisk tysk skinke i store firkanter fra en plastikpakke, og den anden med dåsetun og dåseananas samt fake krabbekød fra supermarkeds køler. Wrappen var ok, men burgeren var i tør kedelig fabriksbolle og dertil en lille mayonaisebøtte, som der var ekstra pris for på regningen. Vi havde specielt spurgt, om de har cola light, da Pepsi Max er meget sødt og dødsygt at drikke, og det havde de, forsikrede pigen os om, men den smagte bestemt ikke som cola light. Vi bad om regningen, som de godt kan finde ud af at levere med det samme og så, at det var Pepsie Max. Ved betaling ved disken spurgte vi, hvorfor der blev bekræftet tydeligt, at de havde cola light, når vi fik serveret Pepsie Max samt sagde på en venlig måde, at vi synes, ventetiden var lang iforhold til, at der ikke var travlt. Pigen bag disken svarede, om vi ikke var blevet informeret om, at der var 10 mins. ekstra ventetid på mad (dvs. de tager normalt 45 min. om at servere mad...!!!?), hvad vi ikke var blevet informeret om på noget tidspunkt. Ejeren stod ved siden hende og råbte i hovedet af os, at Pepsie Max og cola light var det samme (nok i kalorieindhold, men bestemt ikke i smag), at når der kom 4000 mennesker på en gang var der lang tids vente tid (de fleste borde indenfor var tomme og kl. 18.30 er ikke rush hour) samt at vi havde spist, så vi skulle bare betale og så skride, og han gav sgu ingen nogensom helst nogen undskyldning. Det var ordret, hvad han råbte (ikke engang talte med alm. stemme). Sikken en service og sikken en politik at føre, lige til at miste kunder på. Selv hans tjener kiggede pinlig på ham. Vi nævnte, at lidt rigtig kommunikation var jo ikke af vejen og som ville gøre, at man måske kom igen, men det er der ikke en chance for nu. En råbende ejer med så dårlige maner har man ikke lyst til at lægge sine penge hos. Vi betalte 600 kr. for plastik og dåsemad samt ekstrem dårlig service. Måske skulle han skifte sine mottoer ud med: Eat, pay and piss off...... og hans 50 millioner fluer kan ikke tage fejl, nej, de elsker nemlig dårlig og kedelig mad.... Velkommen i flueklubben!