Michael Olesen Weitling

#2
Michael Olesen Weitling
2 bedømmelser
10.02.2011

Det går ned af bakke for Telmore, deres service en nu så dårlig at jeg søger et nyt selskab for familien, chaten er konstant lukket, de svare ikke på mail, man skal ringe til dem og betale en overpris i telefontakst, det ser ud som om det er en måde at trække penge ud af kunder, det har nok noget at gøre med at det ikke er et selvstændig selskab med ejet af TDC, og deres kundeservice har den samme standard.

#1
Michael Olesen Weitling
2 bedømmelser
01.11.2010
 

Jeg er ikke tilfreds, jeg har på min datters mobil børnebudget og fri sms, til den første kan saldoen gå i minus fordi der bliver trukket til fri sms før betalingen til børnebudget er gået igennem, med det resultat at telefonen bliver lukket, så hvis der ikke står penge nok til fri sms den første, nul telefon, ringer man til kundeservice får man ingen hjælp, bare besked på at sætte penge ind, det er jo det jeg har med børnebudget, så efter lang debat, spurgte jeg om jeg skulle skifte selskab. Svar: Det kunne jeg jo bare gøre. OK! Telefonen bliver lukket fordi den ene service trækker først, så kontoen går i minus, hallo! Det kan ikke kun være sket for os, det skulle de måske se at få lavet om!