Michael H.

#1
Michael H.
1 bedømmelse
26.05.2014

Brugte Indkilde til service af min leasede Ford Galaxy firmabil 2 gange.

Første gang ventede jeg 1,5 time på at få bilen - de ringede IKKE og fortalte at den var forsinket.

Anden gang lavede de en bule i taget ved at køre bilen op i loftet på liften. Ingen undskyldning eller beklagelse for det besvær det påførte mig. Da det er en leasingbil var jeg nødt til at anmelde det til forsikringen og satte så bilen til reparation hos Indkilde i slutningen af januar. Da bilen kommer tilbage mangler plastdæksel i loftsinteriøret og der er tydelige mærker efter en kniv eller skruetrækker.

Jeg beder dem om at sende dækslet så jeg selv kan sætte på da jeg ikke ønsker at få min bil på værksted der igen. Dækslet modtager jeg 14 dage efter reparationen i en kuvert uden følgebrev, forklaring undskyldning eller noget andet – og dækslet passer ikke. Opdagede samtidig at tagskinnen ikke var monteret korrekt så den sad løs. Jeg tog en time fri fra arbejde og kørte op til Indkilde. Til deres ros skal det siges at de var hurtige til at finde det rigtige dæksel og ordne tagbøjlen. Værkføreren og mekanikeren var hurtige og kompetente til at få ordnet fejlene og beklagede dem også.

Men det ændrer ikke ved det faktum at den oprindelige skade var forårsaget af Indkilde og de efterfølgende fejl også var forårsaget af Indkilde.

I dag 4 måneder efter modtager jeg et brev fra min forsikring om at Indkilde IKKE har afsluttet papirarbejdet på skaden.