Mette Skov Rasmussen

#1
Mette Skov Rasmussen
1 bedømmelse
03.12.2008

Jeg har været kunde hos TipTopNails siden november 2005 og er generelt godt tilfreds med deres service. Der er problemer omkring korrespondance, både da deres danske ikke er ret godt og fordi det ikke lader til at de vægter forklaringer ret meget. Hvis man beder om noget der ikke kan lade sig gøre, er de ikke meget for at forklare hvorfor og evt. give et alternativ.

De første par måneder fik man altid en håndmassage ved slutningen af behandlingen. Det var skønt! Nu må man selv bede om en klat creme når man er færdig. Det er lidt ærgerligt at den service er valgt fra nu.

Jeg har kun oplevet 1 gang at en negl er faldet af - og jeg har både hus, have og to børn. Så de bliver ikke skånet. Af denne årsag sker det også jævnligt, at der brækker et hjørne af en negl. Det ordner TipTopNails uden beregning.

Lakeringen er jævn og holder godt. Jeg synes dog at de skulle få et større udvalg af farver. Bl.a. har de ikke ret mange farver med glimmer i og det er jo oplagt at man gerne vil have noget "fancy", når man f.eks. går i byen. De skulle også få et større udvalg af "stickers".

Jeg synes deres pris for en opfyldning og lakering med mønster er rimelig. Prisen for opfyldning kunne godt være lidt lavere taget i betragtning hvor godt deres forretning kører og at de har nedsat servicen en smule i takt med stigende den kundetilgang. Deres pris for påsætning af sten eller en sticker på neglen synes jeg er ret høj.

Generelt synes jeg at de yder en god service og at deres produkt er af god kvalitet.