Margit Andersen

#1
Margit Andersen
1 bedømmelse
26.04.2011

Det er både første og sidste gang jeg rejser med "rejsemæglerne". Dårlig planlægning med kufferter, men ellers en udmærket buschaffør. Manglende information under rejsen. Fik ikke det hotel som blev lovet [..].

Det var en tur til Prag fra d. 21-4 til d. 25-4-11.

Rejsemægleren
Kristian A. Nielsen
31.10.2011
 

Tak for din beskrivelse af busrejse til Prag.

Vi er meget kede af den oplevelse som du har haft på denne på denne rejse.

Efter jeres hjemkomst til Danmark sendte vi jer en email den 27. april 2011 hvor vi redegjorde for problemet, men vi modtog aldrig svar på den. Her er en kort beskrivelse:

Angående hotelskifte:

Da selve rejsen var i Påsken 2011, så vidste vi, at hotellerne i Prag var fuldt booket. Vi sendte derfor en medabrejder rundt til alle de hoteller hvor vi skulle have gæster, for at sikre at alt var i orden. Derudover kontakede vi vores bookingpartnere i Prag for at sikre os, at der var styr på alle reservationer. Vi fik besked at alt var i orden og at der ingen flytninger af gæster ville ske.

Her er svar fra vores bookingpartner som havde bekræftet jeres hotel – svaret er fra dagen før jeres ankomst:

"Dear Kristian,
Thank you for your message and call. we have double checked the bookings with the hotel, with Mr Joseph. All 5 bookings are reconfirmed, everything is ok with the bookings.

Please do not hesitate to contact with us for further information.

Kindest Regards
Customer Service Support
Hotelspro"

Vores medarbejder bekræftede ligeledes at alt var i orden.

Alligevel blev I flyttet til et nabohotel. Selv om dette hotel lå i samme område og af mindst samme kvalitet, så er det naturligvis ikke acceptabelt. Vi er yderst opmærksom på den irriterende start på ferien, som sådan et hotelskifte giver og vi beklager det meget.

Angående busturen:

Vi har efter Påskerejsen indført en fuldstændig liste til buschaufførerne over de opgaver som de skal udføre undervejs. Herunder skal de byde velkommen i bussen, give information om pauser, ankomsttidpunkter. m.v.

Hvis der har været et problem med kufferterne, så bør chaufføren også hjælpe med dette.

Hvis du kontakter os direkte med de punkter som du er utilfreds med, så prøver vi gerne at løse det således du igen er villig til at benytte os som rejsepartner.

Med venlig hilsen
Rejsemægleren