Lone N.

#1
Lone N.
1 bedømmelse
28.05.2016

Aflyser bare fly som det passer dem og lover, at man kan få erstatning, men lukker bare kassen i - det er nu sket 2 gange for os. Første gang da vi for 2 år siden var i Barcelona og skulle hjem derfra. Da aflyste de med begrundelsen at der var dårligt vejr, men vi kunne ikke få en vejrrapport fra dem. Desuden var aflysningen skyld i, at vi ikke nåede vores fly fra København til Aalborg (samme selskab hele vejen). Måttte overnatte på hotel i København. Den 2. april i år skulle vi afsted med en gruppe på 12 personer fra Aalborg til Alicante, her blev flyet aflyst - ingen begrundelse herfor, blot blev vi oplyst om et telefonnummer, som vi skulle ringe til for at høre, hvornår vi så kunne komme afsted. Dagen efter kl. 13.55 til København, herfra til Oslo og endelig fra Oslo til Alicante. Vi kom frem over 1 døgn forsinket, for alle flyene i de forskellige destinationer som vi skulle med, var ligeledes forsinket. Da vi kom hjem sendte vi en klage og bad om at få penge for overnatningen + hvad vi ellers er berettiget til. Klagen har de modtaget, men det kan vare op til 3 måneder og man må ikke rykke, for så forsinker det behandlingen af klagen. DET KAN MAN DA BARE IKKE GØRE VED SINE KUNDER.