Lone Hachmann

#2
Lone Hachmann
2 bedømmelser
22.01.2014
2,0/10 1,0/10 10,0/10

Mit "nye look" så fantastisk ud - jeg lignede en stylet madonna - i de 5 minutter fra det var føntørret, til jeg nåede tilbage til mit arbejde, hvor det allerede var klasket helt sammen...

2 dage efter frisør-besøg kan andre ikke se, at jeg har været til frisør... og det er UMULIGT med almindelige produkter at sætte frisuren tilbage i en nogenlunde holdbar form. Det synes jeg bare ikke er helt godt nok til den pris på 560 kr jeg gav for vejledning + klip. Kunne enhver Bazar-frisør have klaret til 150 kr med bedre udfald. ØV. Første og sidste besøg her.

Bellacci Frizisto
Rico B.
12.06.2014
 

Hej Lone.

Det er da trist og kedeligt du ikke var tilfreds ! Endnu mere ærgeligt du ikke kom tilbage , så vi trods alt havde muligheden for at rette op på det du ikke var tilfreds med ! Vi er alle mennesker - og fejl/misforståelser sker. Vi tager meget gerne imod hvis vore kunder ikke er tilfredse .Kritik bliver vi bedre af , det bruger jeg til at fremme både mig selv men i højste grad også mit personale. Det sker meget sjældent - og vi er selvfølgelig her for at hjælpe og servicerer og ikke generer!

Hilsner
Rico Bellacci

#1
Lone Hachmann
2 bedømmelser
24.10.2013

Modtog en regning på 3.800 kr for udskiftning af en utæt samling og montering af 3 termostater... Det drypper stadig fra samlingen efter 1. genbesøg...

og det forekommer dem ikke at være en regning i uproportionel størrelse, når jeg fortæller at deres 3 timers arbejde (pga en del snak) ikke engang kan betales/dækkes vha lønnen fra 36 timers arbejde som tjener hos OCC...

ER MØGSUR.