Lisa Schou

#4
Lisa Schou
4 bedømmelser
13.12.2015

ADVARSEL. Jeg fik ætsende øjenskade ved permanent makeup - eyeliner - på klinik Shelicious [..]. Jeg har aldrig haft så ulidelige smerter, på trods af rigelig bedøvelse. Men [..] ville ikke stoppe, før jeg skubbede hendes arm væk. Hun ville knap hjælpe med at skylle mine øjne, og ville ikke ringe efter hjælp. Jeg måtte selv i nærmest blændet tilstand ringe 112. Da ambulancen kom, krævede hun at jeg betalte, før jeg forlod klinikken. Jeg kom på skadestuen i Viborg og blev overført til Århus sygehus øjenafdeling, hvor man fastslog, at der var ætsende skade 40% på venstre og 50% på højre øje. Øjenætsning er IKKE en oplyst/forventelig risiko ved eyeliner permanent makeup. Jeg får nu varige mén af øjenskaden. Jeg har betalt for en fejl-behandling, og næsten al farve er væk og resten ser forfærdeligt ud (pga. skylning af øjne og behandling med diverse salver m.m.), desuden har jeg betalt for 2 ekstra genopfyldninger, som jeg aldrig får. Jeg har levet i et smertehelvede, og været blind og haft store gener og udgifter til kontrol på sygehuset og medicin. Men det som for alvor gør mig vred er, at [..] ikke vil lade hendes kliniks forsikringselskab anerkende skaden og erstatningspligten, ligesom hun ikke vil betale pengene tilbage. Jeg oplevede en uforskammet behandling på klinikken d. 13.11.15, og det samme her efterfølgende.

Så tænk jer rigtig godt om før i besøger klinik Shelicious i Viborg.

#3
Lisa Schou
4 bedømmelser
06.11.2011

Rigtig god kundeservice. Oplevede at værkfører ordnede håndtag til bagklap, som var rustet fast med lidt værktøj og noget olie. Det tog ca 10 min., og han nåede da at få temmelig snavsede hænder. Han sluttede med at sige at det var kvit og frit - dagens gode kundeservice. Og det var det helt bestemt, en rigtig god kundeoplevelse.

#2
Lisa Schou
4 bedømmelser
06.11.2011

FANTASTISK service. Har givet mig troen på, at der stadig findes folk med samvittighed i den komercielle verden. Efterspurgte en vare mandag morgen, som allerede var udsolgt. En ansat tilbød mig den gode service at lægge 2 stk. til side til mig af et nyt parti der ville komme hjem, som jeg skulle afhente i løbet af ugen. Jeg kom først af sted søndag. Min vare var blevet solgt. De beklagede meget, og bad mig give dem mit navn og adresse, og så ville de sørge for at jeg fik leveret min vare på adressen snarest. Søndag aften kom de hjem til mig med 2 stk. af varen, og meddelte, at jeg kunne betale næste gang jeg kom og handlede, ligesom de igen beklagede mange gange.

Jeg var målløs. Tænk at det stadig findes. Vi kan være MEGET glade for REMA 1000 i Børkop, det er kundeservice helt i top, anstændigt, hjælpsomt og kompetent personale. TAK. :-)

#1
Lisa Schou
4 bedømmelser
08.08.2011

Manglende faglighed. Mange nyuddannede. Presser dig til at købe mange produkter. Yderst ringe og kritisabel kunde"service". Stor ligegyldighed og ingen samvittighed. Jeg har oplevet, at have aftalt tid med [en bestemt frisør], men da jeg kom var [frisøren] der slet ikke den dag. [..] Så vil bare advare alle. Tænk jer om før i går til frisør "hos peter" og hvis i gør, så vær på vagt, og lad jer ikke snyde eller besnakke.