Lene A.

#1
Lene A.
1 bedømmelse
09.03.2014

Var sammen med en flok tøser på tur. Vi valgte cafe Ib Rehne Cairo. Det var en fejl. Efter alle at have betalt, blev der sagt at 3 af os endnu ikke havde betalt. De 2 fik efter mange forsøg på at komme igennem til ekspeditrisen, (virkede hel fjern og huskede ingen af os) til at tro på de havde betalt, den tredje var der slet ikke tro på. Så der blev afleveret tlf.nr. og navn med løfte om at der blev ringet den efterfølgende dag uanset hvad resultatet blev. Der blev ikke ringet, så ved 22-tiden tog kunden kontakt for at blive vasket ren efter beskyldninger. Fik der besked på at der ikke kunne komme svar før mandag da revisoren skulle se på det først. Der blev IGEN lovet at cafeen ville give besked uanset resultatet. Onsdag var der endnu ikke givet besked, så kunden ringer igen. Man ved ikke noget om sagen, men der bliver lovet at ringe tilbage den følgende dag. Det sker, men uden undskyldning, men at kunden selvfølgelig har betalt den pågældende dag, dog viste man ikke at man skulle ringe når der var betalt! Og at kunden har været skyld i at ekspeditrisen var gået grædende ud i baglokalerne. Så der var flere beskyldninger i luften... Man er dog ked af forløbet, men ingen undskyldning! Ikke et sted nogen af os tøser har lyst til at besøge igen!