Leander B.

#1
Leander B.
1 bedømmelse
26.05.2017

Under flytning har vi oplevet elendig service og mangelfuld sammenhæng mellem kundeservice og indsats fra YouSees side.

Vi blev lovet en fortsat internethastighed på 100/20 mb/s, og det vises også af og til på forskellige internetmålingssider.

Men den virkelige effekt er langt under 1 mb/s upload og ustabile downloads i det modsatte rum, der resulterer i besvær ved buffering af simple videoer!

YouSee mener, at et kanalskifte er godt nok, men det er afprøvet og den positive effekt varer maksimalt 1 dag.

Oveni fuckede YouSee adresseskiftet op, så vores netværk og tv egentlig ikke gik til den nye adresse.

Vi fik en regning på 799kr for tv-boksen, vi skulle sende retur, men YouSee sendte pakken til den gamle adresse. Atter fik vi en regning, efter vi var oppe og aflevere den personligt i det lokale storcenter.

Ringer man dem op er de enten gnavne eller de undlader at fuldføre, hvad de lover.

Dog fik vi hurtigt TV2 Zulu, da kundeservice endelig tog sig af det -_-"

Alt i alt en dårlig oplevelse, og jeg forestiller mig, at deres mobilservice er lige så skod som deres service og bredbånd.

Det skal dog siges, at TV-et står klart nu :)

Vi kigger efter bredbåndsalternativer.