Laila Ammitsbøl

#2
Laila Ammitsbøl
2 bedømmelser
23.08.2010

Har netop haft 14 dage på Azorerne. Bravotours guider var meget servicemindede og søde. Jeg kan i det hele taget anbefale Bravotours, som også var venlige til at besvare spørgsmål inden vores afrejse. Det eneste minus ved turen var ud- og hjemrejsen med de dårlige og meget forsinkede fly fra Jettime.

Bravotours burde for deres gode navns skyld vælge at bruge et andet flyselskab.

#1
Laila Ammitsbøl
2 bedømmelser
21.08.2010

Har netop været på Azorerne, en rejse arrangeret af Bravo Tours. Alt var godt undtagen flyturene med Jettime. Da vi skulle til Azorerne var flyet forsinket 2 timer pga. tekniske problemer. Men dette var intet mod det vi oplevede på hjemturen.

Først lang tid uden information. Boarding blev bare mere og mere forsinket. Endelig nåede vi til boarding, blev kørt ud til flyet, holdt og ventede i en varm bus og blev så kørt tilbage til lufthavnen. Stadig ingen info! Her sad vi så endnu engang og ventede længe, før vi lettede hørte i højttaleren at nu var der boarding igen. Vi gik hen til gaten og stod og gloede. Det viste sig at meddelelsen var en fejl. Efter at have opholdt os i lufthavnen i mange timer kom der endelig info: Tekniske problemer, ingen der kunne reparere flyet. Derfor måtte de bestille et nyt fly, som skulle sendes fra København. Vi blev hentet af Bravo Tours og kørt på hotel, hvor vi fik mad. Vi fik besked på, at vi ville blive hentet igen og kørt til lufthavnen klokken 19 og det nye fly ville afgå klokken 20. Den oprindelige afgangstid var 11.15! Ret hurtigt blev denne besked ændret: Nu ville vi blive hentet på hotellet klokken 20 og flyet ville allersenest afgå klokken 21.15.

Vi blev hentet klokken 20 og sad endnu engang og gloede i lufthavnen. Der skete ikke en skid. På displayet ved gaten stod afgangstiden stadig til at være 11.15. Flyet blev endnu engang forsinket, men vi fik absolut ingen info. Først klokken 22.20 kom vi afsted. Dette var 11 timer og 5 minutter for sent.

Bravotours var hele vejen igennem fantastiske i deres service, men det er beskæmmende for dem at de har valgt så udueligt et flyselskab. Flyene er desuden meget trange. Det er næsten ikke til at holde ud at sidde i dem i så mange timer.

Maden var fin og personalet ok. Den ros skal de have.