Kimmie Andersen

København N

#5
Kimmie Andersen
5 bedømmelser
09.10.2014
8,0/10 10,0/10 10,0/10

Virkelig et hyggeligt lille sted, rigtig sød frisør [..] og en rar atmosfære. Der bliver sat god tid af til hver kunde, og der er kun en der bliver klippet ad gangen. Der bliver virkelig lyttet til ens tanker og ønsker omkring frisure. Jeg er fuld tilfreds med både klipningen og den vejledning jeg fik, og så er [..] bare så sød og rar at snakke med. Priserne er rimelige de er lige lidt over middel. Men set i lyset af den tid der bliver afsat, grundigheden og den vejledning man får, er det egentlig ganske billigt.

Jeg har fundet min nye ynglingsfrisør, og vender 100% sikkert tilbage.

Kan varmt anbefales.
Thumbs up herfra!

#4
Kimmie Andersen
5 bedømmelser
22.02.2011

Jeg havde Yousee bredbånd for ca. 4 år siden, og var rigtig godt tilfreds med det. Jeg oplevede ikke nogle problemer som sådan med forbindelsen.

Men jeg fik aldrig YouSee Play, som de jo ellers reklamerede så meget for. Dem der sad i kundeservice, kunne simpelthen ikke finde ud af at få mig logget ind på det. Men det er også den eneste klage jeg har.

#3
Kimmie Andersen
5 bedømmelser
22.02.2011

Har brugt CBB mobil en del år nu, og har aldrig haft nogle problemer.

Jeg bliver altid glædeligt overrasket, over der altid er flere penge på min konto end jeg ellers havde regnet med.

Jeg vil dog sige, at deres Internet på Mobilen er ret dårlig. Forbindelsen er bare ikke ret god. Desværre, da det jo er blevet en ret væsentlig del i at en smartphone kan fungere ordentligt.

Jeg prøvede også deres Mobile Bredbånd da det var ret nyt, og det var simpelthen bare så dårligt dengang. Jeg måtte skifte udbyder ret hurtigt. Men jeg ved jo ikke om det er blevet bedre siden.

#2
Kimmie Andersen
5 bedømmelser
22.02.2011

Jeg har haft Oister Mobilt Bredbånd i ca 1 år, og er generelt ok tilfreds. Men nogle gange hopper det af nettet, og hastigheden svinger mellem at være lidt over middel, til at være ret langsom.

Er ok tilreds, men skifter snart til en 4G netværksforbindelse.

#1
Kimmie Andersen
5 bedømmelser
22.02.2011

Kom aldrig på nettet med mit Skyline trådløse modem. Der gik en måned mellem hvert svar jeg fik tilbage fra deres supportafdeling. Og de svar jeg fik lød sådan her: "Vi håber du har løst problemerne selv, ellers må du skrive igen", og det hjælper jo ligesom ikke noget. Så efter 3-4 måneder med at have et trådløst modem stående, der bare samlede støv har jeg lige opsagt mit abonnement. Og det skal siges, at det er første gang i mit liv, at jeg ikke har kunne installere et bredbånd selv!

Så, dårlig support, dårlig kundebehandling.

Kan ikke anbefales.