Kenneth Larsson

#1
Kenneth Larsson
1 bedømmelse
18.09.2010

Har været kunde hos Sonofon/Telenor i snart 10 år.

Jeg har aldrig været utilfreds med deres service og dækning.. min mobil har altid virket, og kundeservice synes jeg er blevet bedre med tiden, de relativt få gange jeg har skulle bruge dem ihvertfald gennem tiden.

Har også internet løsning hos dem, og selvom det var et større projekt, som strak sig langt over en måned med teknikerbesøg fra både TDC og Telenor, dårlig og udfaldende forbindelse, 117 opkald til kundeservice medarbejdere der ikke havde forstand på bredbånd længere end deres browser, så blev det da til sidst fikset, og virker nu helt upåklageligt.

Med hensyn til deres mobil abonnementer, så må jeg sige at efter købet af min iPhone 3Gs, så er det godt nok gået ned af bakke..

De abonnementer man får, bliver meget dyrere end der skrives på deres "XS,S,M,L,XL" skema.

Synes de har en dårlig sammensætning og muligheder for den enkelte bruger.

De er efterhånden ret meget dyrere end andre konkurenter, hvis man ser på hvad man får for pengene.

Jeg går fx. fra et månedligt abonnement hos Telenor på ca. 350 kr. til 175 kr. hos Onfone.. Får faktisk mere taletid for de samme penge, og eller samme mængde sms og data jeg bruger.

Det må jo siges at være en hel del billigere :)

Nu har jeg så også læst den ret negative omtale af Onfone, så jeg ser da frem til om jeg også må skrive dårligt om dem, og skifte til noget andet.

Karakteren er hverken top eller bund.. har været fuldt ud tilfreds med Sonofon gennem tiden. Faktisk først her på det sidste jeg er begyndt at være lidt utilfreds, og derfor også har skiftet. Men ellers har jeg ikke haft de store problemer med dem, så det bliver en 7'er