Katrine A.

#1
Katrine A.
1 bedømmelse
24.12.2013

Håber på den største kundeflugt! Vil ALDRIG anbefale nogen at skift til FullRate!

Jeg/vi skiftede fra TDC til FullRate da de, via deres annoncering, kunne konkurrere på prisen - det skulle vi ADRIG have gjort!

En lidt kompleks opsætning med 3 TV og internet kan FullRate SLET ikke supportere.

De første 14 dage kunne vi kun benytte 2 TV og IKKE samtidigt nettet!

Efter telefonisk henvendelse, og erkendelse fra FullRate om vi havde en "lille forbindelse", ville FullRate skrifte os over på en bedre forbindelse fredag d. 20. dec. Vi havde nogle bekymringer for hvorledes vi skulle komme i kontakt med FullRate hvis forbindelsen ikke kom op fredag d. 20. dec eller hvis vi oplevede problemer med denne, men blev afvist med at alt nok skulle virke!

Kan så konkludere at vi her mandag d. 23. december 2013 ikke har haft hverken TV eller net siden i fredags! Og FullRate har lukket for kundehenvendelser indtil 2014. Har været ude og købe en Telia 4G Router så børnene kunne se julekalendere i weekenden og måtte binde os for 6 mdr. for dette til 300 kr. om måneden.

Dette er fuldstændig uacceptabel kundeservice og jeg/vi vil straks opsige vores Fullrate aftale og nægte at betale med henvisning til, at vi aldrig har modtaget det lovede produkt. Føj for en standard i DK 2013 2013!