Josephine Strange

#1
Josephine Strange
1 bedømmelse
31.05.2012

Ringeste kundeservice og rod i regninger.

Jeg har ikke haft andet end problemer med Telenor, deres dækning er fremragende, men al anden erfaring med denne virksomhed er generelt dårlig.

Min historie er lang, men i korte træk kan nævnes at de ikke har styr på deres regninger; Jeg havde overført 1600,- til Telenor for et skyldigt beløb jeg havde hos dem på en afbetaling på en telefon, efterfølgende sender Telenor mig til deres advokat firma, da Telenor har indsat pengene forkert konto. Dette kontakter jeg Telenor med og de retter da også fejlen hurtigst muligt, men mareridtet stopper ikke her.

Da jeg i udgangen af min bindingsperiode kontakter Telenor for at få styr på hvor meget mit restbeløb på min telefon er, får jeg at vide at jeg er færdig med at betale, men dette var langt fra sandt; jeg modtager senere en regningsoversigt hvorpå det fremgår at jeg har et skyldigt beløb til Telenor på 700,-. Jeg kontakter derfor Telenor for at høre hvad det er for noget, og kundesupporteren fortæller endnu engang at når de 700,- er betalt har jeg intet skyldigt hos dem, det ender dog i at Telenor i maj 2012 trækker 1200,- fra min konto (på trods af de på intet tidspunkt har kunnet få min PBS aftale op at stå!). Jeg kontakter Telenor for igen at høre hvad det er for noget, og jeg får endnu engang at vide at jeg er færdig med at afbetale på min telefon. Nu har jeg modtaget min PBS oversigt for betalinger i juni 2012 og denne gang fremgår en betaling af 700,- til Telenor.