Jonas G.
Det var godt nok den mest useriøse bilforhandler jeg nogensinde har set.
Vi fik ikke engang lov til at prøve bilen, ja det første gang i hele mit liv jeg oplever at bilforhandler ikke giver kunden lov til at prøve bilen. Man skulle tro bilen kostede 1 mill., det var en bil fra 2005.
Jeg vil ærligt mene at jeg er mere kvalificeret til at sælge biler end den sælger jeg snakkede med, jeg synes han skulle vælge et andet karriere.
Hej Jonas G.
Vi er naturligvis kede af din oplevelse i vores forretning, at I ikke kunne få lov at prøve bilen.
Vi sælger 400-500 om året dette kan vi ikke uden at bilerne bliver prøvekørt.
Men som en seriøs forretning så har vi nogle retningslinjer vi følger og en af disse er at vi ikke bare sender "test piloter" ud at køre i vores biler, uden at vi er enige om basale ting som byttebil/evt. finansiering og andet der gør det muligt at sælge bilen.
Vi har hver gang en bil er ude at kører en omkostning med dette samt en risiko for at der sker skade/defekt med omkostninger til følge, derudover er vores erfaring at vores kunder ikke har interesse i at købe en bil som har haft 30-40 forskellige "test piloter" i dens tid på vores lager.