Jørgen Nielsen

#1
Jørgen Nielsen
1 bedømmelse
23.02.2009

Call Me er helt useriøse, jeg har netop modtaget første regning efter jeg har flyttet kones og mit nummer over (ungerne var der i forvejen) en af grundene til flytningen var, at vi kunne tale sammen gratis, men det har jeg så ikke fået alligevel, et andet er, at jeg skulle angiveligt have sendt 266 sms'er fra Grønland, men fakta er, at jeg ikke har sendt en eneste, og Call me har en email korrespondence liggende hvor jeg først gør opmærksom på, at jeg ikke kan ringe ud fra Grønland (der er en form for spærring på, men den bliver ophævet) efterfølgende opdager jeg, at jeg ikke kan sende en SMS, jeg taler efterfølgende med dem igen, men der er ikke noget at gøre telefonen skal til DK først, alligevel sender de en regning på 266 jeg tror aldrig jeg i mit 50 årige liv har sendt så mange SMS'er, da jeg ringer og gør opmærksom på det, får jeg at vide at jeg skal sende min regning ind til dem, hvorfor dog det de har den i forvejen?? Og en person der kan og vil tage en beslutning kan man ikke få i tale.