Jørgen Halland

#1
Jørgen Halland
1 bedømmelse
23.04.2009

Vi (to i husstanden og et enmandsfirma) flyttede ISDN2 og bredbånd fra TDC til Fullrate i november 2008 pga stigende priser hos TDC. Det var en fejl!

Hos Fullrate kan man have to telefonnumre - men de registreres under samme navn - dvs. man kan ikke have separate optagelser for de to telefonnumre.

Fullrate forbeholder sig nu (9/2-2009) retten til komplet at resette den router, der følger med abbonnemtet. Da jeg tegnede abbonnementet var formuleringen anderledes; Fullrate forbeholdt sig ret til at ændre indstillinger af hensyn til optimering. Den nuværende formulering omfatter total rådighed over en routeren - samt fraskrivning af alt ansvar hvis man skulle være så dum at aktive firewall eller bridge.

Det er klart ulovligt at ændre kunders forhold uden varsel, men det værste er alligevel, at Fullrate derved retfærdiggør at de også overskriver LAN-siden af routeren. Det kan måske gå an hvis man kun har én pc, men hvis man har et netværk kan det være stærk generende.

Deres økonomiside er også stærkt kritisabel: Den 27/12-2008 blev vi opkrævet abbonnement frem til 31/3 for en telefonlinie som var bestilt flyttet, men som faktisk først blev flyttet 17/2-2009. Fullrate opkrævede endvidere abbonnement for april uden at modregne det for meget betalte.

Hvis I som jeg lader jeg lokke af lave priser bør I grundigt undersøge jeres behov forinden. Jeg kan ikke anbefale Fullrate til SOHO.

High speed, low price, lousy product