Jie Zaning

#1
Jie Zaning
1 bedømmelse
19.07.2011

Har været kunde i mange år, men overvejer nu meget kraftigt at skifte selskab. Jeg sender min mobil ind til dem for at få den repereret. Skratter, vil ikke opdatere i bykort funktionen og opfører sig i det hele taget lidt underligt.

Der går over to uger før de giver besked om at mobilen er modtaget. Jeg får en mail om at den er sendt videre til et andet værksted og at den bliver sendt tilbage til mig, men det er også den info jeg får. Der er ikke engang et brev med om hvad de har gjort for at rette de fejl jeg har indberettet.

Da jeg så endelig (efter næsten en måned) får min mobil igen, er den på engelsk og det er ikke muligt at vælge dansk inde i systemet! Den ser også underlig ud, alle ikonerne er næsten dobbelt så store som normalt. Og den skratter stadig. Jeg ringede ind til dem og fik af vide at de havde lavet en opdatering. Hmm.... Det hjæpler jo ligesom ikke på mikrofonen, det ved da selv jeg! Og den lånetelefon jeg fik, virkede selvfølgelig heller ikke. Det er nu ellers en god service, men det falder ligesom lidt til jorden når den lånetelefon man får ikke virker.

At mobilerne er blevet dyre og at de har fjernet TV2s sms nyhedstjeneste er bestemt heller ikke noget der taler for telmores bedste. Det er virkelig ikke det samme efter at de er blevet købt af TDC! Det er helt sikkert.