Jesper Hansen

#2
Jesper Hansen
2 bedømmelser
03.07.2012

Sjofel kundeservice.

Onfones betalingsgateway har været ude af funktion i 2 dage nu, og det har således ikke været muligt at foretage indbetalinger. Idag er vores telefoner spærret, vores konto er debiteret med lukningsgebyrer, og da det endelig lykkedes os at komme igennem, var beskeden at sådan er betingelserne hos Onfone!

Gebyrer skal betales, og numrene kan ikke genåbnes førend indbetaling er foretaget! Vi kan jo ikke komme til at betale for pokker!

Det er en sjofelhed af dimensioner, og vi er fra idag ikke længere kunder hos Onfone!

#1
Jesper Hansen
2 bedømmelser
19.01.2012

Uproffessionelt - intet mindre!

Jensen Auto A/S fejlmonterer et oliefilter på min kones Alfa. Det koster os et totalt motorhavari, og en regning på næsten 30.000 kroner. [..] Jensen Auto A/S, stikker bare hovedet i busken, og ignorerer totalt vores henvendelser.

Vi har nu overdraget sagen til vores advokat.

Så kære Alfa-fans derude - brug aldrig Jensen Auto A/S i Gentofte. I risikerer at Jeres fine biler bliver ødelagt.