Jan Mandrup Ozimek

46 år, Aalborg C

#6
Jan Mandrup Ozimek
6 bedømmelser
28.08.2012

Vi havde MTS inde som undernetreprenør på en større tilbygning. Umiddelbart gik projektet nogenlunde, men fugerne blev frostsprængte. MTS kom og skiftede fugerne ved først givne lejlighed det efterfølgende forår, men ødelagde i dén forbindelse murværket.

Vi lod Byggeriets ankenævn afgøre sagen, hvor vi fik medhold.

MTS nægtede at rette op på fejlen, og lod hovedentreprenøren (Aalborg tømrer og snedker, nu Springcon) gå konkurs. Vi stod derfor tilbage med en kæmpe regning, som delvist* blev dækket af Byg Garanti.

*) Kun delvist, da de har en beløbsgrænse på ca. 100.000 kr.

Jeg kan derfor kun på det kraftigste advare mod at gøre forretning med MTS.

#5
Jan Mandrup Ozimek
6 bedømmelser
14.04.2012

Super service. Bedste Skoda forhandler i Nordjylland.

#4
Jan Mandrup Ozimek
6 bedømmelser
14.04.2012

KT electric har lavet elarbejdet ifm. en tilbygning. De var ret fleksible og prisen fair. Eneste lille minus var, at der i tilbuddet blev taget udgangspunkt i udtage uden afbryder. Jeg var ikke opmærksom på det, og ville gerne have betalt merprisen for udtage med afbryder.

Er overordnet set godt tilfreds.

#3
Jan Mandrup Ozimek
6 bedømmelser
14.04.2012

Fik monteret nye dæk. Hurtig og venlig service til en fornuftig pris.

#2
Jan Mandrup Ozimek
6 bedømmelser
14.04.2012

Blikas har lavet en omfattende VVS opgave ifm. en tilbygning. Vi har været fuldt tilfredse med det udføre arbejde. Håndværkerne har været professionelle og service minded. De har også været gode til at overholde de aftale tider.

#1
Jan Mandrup Ozimek
6 bedømmelser
04.06.2010

Jeg har været igennem et ubegribeligt dårligt forløb hos SMC-Bilers skadecenter i Aalborg. Jeg fik en større skade på min bil (på det tidspunkt 3 mdr gammel Octavia) i december, hvorefter jeg fik den kørt til SMC Biler, og fik udleveret en fin lånebil.

Mens bilen stod hos skadecenteret, var jeg i dialog med salgsafdelingen for at undersøge om de kunne give en attraktiv byttepris. Efter to uger hvor de flere gange havde undladt at svare på mine henvendelser som aftalt, var konklusionen at de slet ikke kunne give en konkurrencedygtig pris, og derfor valgte jeg at få bilen repareret og køre videre i den. Alt i alt utilfredsstillende performance af salgsafdelingen, men det bliver meget værre.

Da det i starten af januar var klart at bilen skulle repareres, sagde de hos SMC, at det ville tage tre uger at reparere den. De tog indtil 5. marts før jeg fik bilen igen! Altså 3 måneder. Jeg havde dog en gratis lånebil i mellemtiden (fordi min forsikring har forhandlet en generel, god aftale). Lånebilen var en SEAT Leon, hvor der ikke var plads til barnevognen, og den måtte ikke køre i udlandet, så det var selvf. ubelejligt.

Da jeg så hentede bilen efter de tre måneder, viste det sig, at der var tydelige skader på adskillige paneler og indtræk indvendigt, som de ikke havde skiftet. Betrækket på førersædet sad skævt og rynkede. Derudover opdagede jeg, at de havde lavet en mindre skade på bagskærmen! Jeg kunne selvf. godt køre i bilen mens jeg ventede yderligere tre uger på reservedele, og fik den derfor udleveret.

Efter tre ugers ventetid afleverede jeg bilen igen for at få skiftet paneler og indtræk. Det tog et par dage, hvor jeg i mellemtiden lånte en VW Fox. Da jeg fik min bil igen, havde de ikke skiftet en del af de beskadigede indtræk (kun panelerne). Derudover opdagede jeg at dørhåndtaget indvendigt nu sad løst.

Jeg fik en ny tid et par uger senere, som jeg dog selv måtte udsætte, hvorefter de først havde tid igen i starten af juni. Da jeg afleverer bilen om morgenen, gør jeg opmærksom på det løse dørhåndtag, som de lover at lave og noterer dette på arbejdssedlen. Jeg bliver ringet op samme dag om eftermiddagen, og får at vide at bilen er klar, hvorefter jeg spørger om de har husket at lave håndtaget. Det har de, siger de. Da jeg henter bilen, viser det sig, at håndtaget stadig er løst pga. en brækket platic tap. Jeg får at vide, at jeg kan komme forbi en dag, og så vil de skifte det mens jeg venter. Det er tæt på lukketid, så de kan ikke gøre det den samme dag.

Der er altså gået ca. ½ år, og de er stadig ikke færdige med en skade, som de sagde ville tage 3 uger. Indtil videre har jeg været på værkstedet utallige gange og undværet bilen i ca. 16 uger.

Retfærdigvis skal det nævnes at betjeningen på kontoret har været venlig og imødekommende (på trods af min efterhånden sure attitude), og de har ikke afvist at rette op på nogen af problemerne; De har simpelthen bare ikke haft styr på hvad der foregik på værkstedet. Den venlige betjening er den eneste grund til, at jeg ikke giver den absolutte bundkarakter.

Jeg kommer sldrig hos SMC igen, og kan ikke anbefale andre at komme på værkstedet.