Hanne Christensen

#1
Hanne Christensen
1 bedømmelse
17.01.2010
SAS

Total kaos ved indcheckning med en kø på over 100 meter, så vi stod i kø i over 1½ time, hvorefter vi blev mødt af en meget, meget aggressiv og ubehagelig SAS-medarbejder. Da jeg nævnte for SAS medarbejderen at forholdene var utilfredsstillende kaotiske, blev han meget fornærmet. Alt skulle vejes og han "fangede" os i håndbagagen. Jeg måtte ikke have en lille håndtaske (15x15 cm) ved siden af en lidt større taske, så denne skulle proppes ned i den store. Min medpassager skulle pakke tingene om, da han havde 5,3 kg og ikke de tilladte 5 kg. Den SAS-ansatte var først tilfreds, da vægten klingede 4,9 kg, og da var der ti minutter til flyafgang.

Vi så i øvrigt flere rejsende med både 2 og 3 stk. håndbagage, og vægten syntes mere tyngende end vores. Så det var åbenbart kritikken af de kaotiske tilstande ved indcheckningen, der gjorde, at vi nu skulle straffes og have en meget, meget ubehagelig oplevelse.

Flyet var for øvrigt forsinket både ved ud- og hjemrejse. Særligt ved hjemrejsen var det slemt med over 1 times forsinkelse uden nogen form for information - vi fik ikke engang at vide, at flyet var forsinket.

Personalet ombord var flinke nok, men som andre skriver, er der hverken tørt eller vådt med mindre, man betaler. Det er for mig sådan set ok, men at der er totalt kaos ved indcheckning og den skal tage så lang tid, og man herefter mødes af en meget aggressiv SAS-ansat, er ganske enkelt uacceptabelt.

Jeg rejser ikke med SAS fremover, hvis jeg kan undgå det. Personalet om bord får 7 stjerner, men den samlede bedømmelse kan kun blive 0-1. Jeg har aldrig haft en så dårlig flyoplevelse!