Finn Nielsen

#1
Finn Nielsen
1 bedømmelse
15.07.2013

YouSee sender i dag kl. 16:21 en mail hvori der står at jeg har en telefonregning til telaling. Jeg logger ind på "Mit YouSee" og henter regningen som er flatrate betaling for august måned. Betalingsfristen er 15-07-2013 ALTSÅ I DAG. 100 Kr. i gebyr hvis regningen ikke er betalt rettidigt.

YouSee har rigtig styr på det, der har ikke andet end været problemer siden vi blev flyttet fra Dansk Kabel TV. Og i den forbindelse var det ikkemuligt at sende mail, samt bruge ip telefoni i flere dage.

Tidlige var det fællesantenne signalet der ikke virkede, før nogen af cheferne overtog sagen efter mange klager. Umuligt at se analog tv. Digital tv virkede slet ikke, men betalte i mange måneder for TV. Jeg var nød til at købe en DVB-T antenne for at kunne se tv.

Alt i alt - YouSee er gode (faktisk lynhurtige) til at sende regninger, hvorimod alt andet halter.