Conni Nørskov

#4
Conni Nørskov
4 bedømmelser
24.10.2012

Dejlige, lyse værelser med egen indgang, skøn beliggenhed inde i skovens ro, på en vidunderlig naturgrund i Femmøller, blot få minutters kørsel fra Ebeltoft by. Få minutters gang til stranden, og en gæstfri betjening, der absolut intet lader tilbage at ønske! Har du først én gang oplevet det morgenbord, der serveres her, er du solgt! ;) Vi vender altid tilbage hertil, og stedet får vores allerstørste og varmeste anbefalinger!

#3
Conni Nørskov
4 bedømmelser
24.10.2012

Et besøg hos Restaurant Mellem Jyder i Ebeltoft er som at træde ind i farmors eller oldemors små stuer. Indretningen er hyggelig og med et nærværende, personligt præg. Maden er ligeledes fantastisk; bla. serverer de her en helt uovertruffen Stjerneskud. Det er som om man ikke rigtigt har været i Ebeltoft, hvis ikke man har besøgt Mellem Jyder! Høfligt og venligt personale, som yder en service helt i top! Jeg giver stedet min allervarmeste anbefaling!

#2
Conni Nørskov
4 bedømmelser
13.02.2012

Loop fitness kan ikke anbefales, hvis du virkelig vil noget seriøst med din træning. Konceptet er genialt i teorien, men desværre står virkeligheden slet ikke mål med det. Der er alt for mange kunder, der ikke respekterer træningskonceptet, og personalet formår desværre ikke at gøre reglerne gældende overfor disse kunder. Det medfører ventetid, afbrudt træning og frustration for os, der vil seriøs træning. Er du derimod pensionist med hang til kaffeslabberas og hyggesludder henover maskinerne er loop derimod det helt rigtige sted at hænge ud!

#1
Conni Nørskov
4 bedømmelser
04.07.2011

I anledning af en forestående begivenhed havde vi bestilt bord til 4, en hel måned forud. Vi bad om et helt specifikt bord og fik at vide, at det var helt i orden, og at det var noteret, hvilket bord det drejede sig om. Da vi den pågældende aften troppede op i caféen, sad der andre cafegæster ved det bord, vi havde reserveret. Det fremgik af servitricens udmelding, at [..] allerede før vores ankomst havde fundet ud af, at [Café Larsen] havde lavet en fejl; men i stedet for at forsøge at rette fejlen inden vi kom, valgte [..] at gøre det til vores problem, idet vi kun fik tilbudt, at vi kunne sidde ved et andet bord, og så kunne vi i øvrigt få en kop kaffe! Det er nok det grelleste eksempel på manglende service, vi endnu har oplevet nogen steder. Vi sagde til servitricen, at det var vi ikke tilfredse med, men [Café Larsen] gjorde stadig ikke anstalter til at forsøge at rette op på den fejl, [..] havde begået. Vi valgte at forlade caféen igen, og en aften, der skulle have været glædelig og hyggelig fik et slemt skår pga. inkompetence og manglende vilje til at udvise korrekt service overfor kunden. Vi sætter ikke vore ben på dette sted igen, og vil naturligvis ikke give stedet positive anmeldelser til andre.