Christian J.
Magen til en dårlig oplevelse skal man lede længe efter.
Mødte op til den bookede tid i deres Valby afdeling og fik at vide at min tid var rykket til en halv time senere fordi der var systemfejl. Ingen undskyldning eller lignende. Kun et ligegyldigt ansigt. Gik herefter en tur og vendte tilbage 25 minutter senere. Der skulle gå yderligere 25 minutter før det blev min tid. Dvs. 50 minutter efter min oprindelige aftale.
Da vi endelige kom igang med klipningen var frisøren hårdhændet og arrogant. Da jeg spurgte ind til klipningen fik jeg flabede svar tilbage. Man skulle tro nogen havde pisset i hendes sukkermad i gennem hele hendes barndom. I løbet af klipningen ringede telefonen mindst 5 gange og hver gang afbrød hun klipningen og gik hen og svarede telefonen. Vi var allerede 50 minutter forsinket og nu syntes hun så at det var okay at bruge masser af tid på at tale i telefon.
Dette var en af de elever der var igennem et praktikforløb, dvs. færdige med selve elevperioden. Københavns Frisørskole lærer øjensynligt ikke deres elever hvad service er - snarere tværtimod, måske de lærer deres elever at være flabede, arrogante og ligefrem ligeglade.
Jeg har aldrig nogensinde været ude for noget lignende.