Charlotte Bergh

#1
Charlotte Bergh
1 bedømmelse
26.10.2009

Jeg købte ny mobil og oprettede abonnement d. 2-10-2009, og kan i dag d. 22-10-2009 stadig ikke ringe ud fra mit abonnement.. Jeg henvendte mig allerede dagen efter, i butikken hvor jeg havde købt mobilen, og fik af vide, at de havde problemer med deres server, og de vidste ikke præcis hvor lang tid der ville gå, før den kom i orden.. Da jeg købte, fortalte de mig intet om, deres server problemer.. Jeg går så hjem, og venter en fire fem dages tid, før jeg kontakter dem igen, hvor jeg så får samme svar.. Tredje gang jeg kontakter dem, får jeg at vide, at det nummer de har givet mig, er blevet givet til en anden kunde, på nøjagtig samme tidspunkt, som jeg modtog mit.. Så jeg får så et midlertidigt nummer, hvor der er 20 kr taletid på.. De vil så ringe mig op dagen efter, hvor jeg kan få lov til at vælge et nyt nummer.. Men, jeg bliver ikke ringet op dagen efter, og går derned den efterfølgende dag, og spørger hvorfor.. Ekspedienten ringer så til kundeservice, og jeg får af vide, at jeg vil modtage et nyt nummer med posten, en af de næste par dage.. Det ventede jeg så en uge på, og gik derned igen idag, hvor svaret var, at de desværre stadig har problemer og at de beklager.. Han kunne ikke fortælle mig, hvornår mit nummer ville komme.. Jeg sagde, at jeg så nok blev nød til, at returnere telefonen, og annulere handlen.. Og det sagde han, at jeg jo så bare kunne gøre.. Sindsyg dårlig service syntes.. Sælger mig en telefon, uden at fortælle om deres problemer, det sgu ikke en måde at få kunder på, og 3 uger efter, kan jeg stadig ikke ringe.. Der er ikke andet for, end at jeg må ned med den tlf. i morgen, og købe ny et andet sted..