Bjørn Ludwigs

#1
Bjørn Ludwigs
1 bedømmelse
26.06.2012

Man skulle tro onfone hader nye kunder.

Jeg vil gerne kunne ringe gratis til min kones onfone, ud over at have en top up ordning. Så jeg tilmelder mig onfone.

Onfone giver 100 kr hvis man tilmelder sin familie eller venner, men hovsa det koster jo også 100 kr at tilmelde sig.

Nå men så blev det oprettet om end opretteren først sagde det ikke kunne lade sig gøre at ringe gratis med top up ordning. Så jeg sagde nej tak til at starte med og ville beholde mit cbb, pludselig kunne det godt lade sig gøre at jeg kunne ringe gratis til min kone, ok jatak.

Så testede vi, og jeg kunne ringe gratis til min kone... troede vi.

5 minutter efter fik jeg en sms fra onfone, at min konto stod på -0,15 øre... Dafuq.

Vi ringede ind og brokkede os, og fik at vide det var en fejl skulle nok blive rettet. Min min konto stod stadig i -0,15. Så de havde sendt en advarsel, om at hvis jeg ikke satte penge ind senest 24-06 så ville jeg få et eller andet gebyr, I kender taktikken...

Jeg satte så en 50'er ind søndag selv om det var deres fejl at min konto stod i minus. Og hvad sker der, de sendte en mail at jeg var blevet advaret og de nu satte et gebyr på, så min konto stod i -50,15 nu.

Vi ringede ind og brokkede os igen, jammen det var de da kede af, de skulle nok rette fejlen.

I dag... 26-06 tjekkede vi så om der stod penge på min konto OG NEJ de havde sq ikke rettet fejlen endnu. Vi måtte ringe til dem igen, tro det eller ej, og brokke os en gang til.

Man skulle tro de hader nye kunder hos Onfone.