Birgitte Hansen

#1
Birgitte Hansen
1 bedømmelse
06.08.2009

Hej efter en måneds bekendtskab med Fullrate, er det ved at være nok! Vi skulle bruge 2MB mobilt bredbånd og ringede for at høre om prisen på en sådan, 149 kr. + 99 kr. i oprettelse, men inden samtalen var slut var jeg oprettet uden at have bedt om produktet, så han annulerede det med en sur og gal tone.

Senere samme dag, ringede jeg alligevel for at bestille bredbåndet, vi fik bredbåndet. Men da det ikke virkede ringede vi til dem, så sagde de at det kunne de da godt forstå, for det var da afmeldt, og det var vores egen skyld fik vi af vide. Så fik vi åbnet forbindelsen, og nu virkede det, vi tog på ferie og det virkede godt, og vi var glade, lige ind til vi kom hjem, her var der kommet en ekstra bredbånds pakke+ en regning på oprettelse og afmeldelse for to gangebredånd beløbet var på over 1400 kr. hvor de havde reklameret med en pris på 149 + 99 i oprettelse. Vi fik at vide at det var vores egen skyld. Jeg ville sende det hele tilbage til dem, men der er jo lige en bindingsperiode på 6 MD, vi fik dog lov til at sende den ekstra forbindelse retur, de er godt nok flinke de der Fullrate folk.

Held og lykke ;)