Annika Larsen

#1
Annika Larsen
1 bedømmelse
24.02.2009

Det bliver et kortvarigt ophold i Det Faglie Hus for mit vedkommende. Servicen er i bund!

Et håbløst telefonsystem, som tit ender med at man bliver stillet om til en sagesløs medarbejder i Esbjerg som ikke har skyggen af chance for at se ens sag.

Gentagne anmodninger om opringning fra sagsbehandler bliver ignoreret ligesom henvendelse via e-mail direkte til sagsbehandler heller ikke afstedkommer nogen reaktion. Her tæt på 2 mdr. efter 1. ledighedsdag har jeg stadig ikke fået svar på om jeg er dagpengeberettiget.

Tillod mig i dag at spørge en medarbejder i afdelingen på Frb. om hvordan jeg skal søge job, hvis jeg dårligt kan betale en busbillet - kunne hun ikke rigtig svare på

Dagligt reklameres der på TV2 for Det Faglige Hus - og hvor klar de er til at tage imod nye medlemmer, ser da ud til at de allerede gaber over for meget!!!

Og jeg venter stadig...