Anna R.

#1
Anna R.
1 bedømmelse
10.11.2016

Ved personlige konsultationer har lægerne været helt perfekte. Men min oplevelse af telefon/online/sygeplejerske/sekretær kontakt har ofte efterladt mig meget frustreret. Jeg har oplevet fejl ved urinprøver. Jeg har oplevet at blive irettesat for at kontakte lægen ved maveproblemer og høj feber. Jeg har oplevet irettesættende kommentarer om at min henvendelse skulle have været dirigeret til en anden ansat ved brug af onlineformularerne. På hjemmesiden er f.eks. åbningstider svære at finde, menuer fungerer ikke. Telefonopkald er ikke til meget nytte. Lang ventetid ved opkald og omstillingen har flere gange efterladt mig. Jeg oplever også at det svært at finde ledige tider i online booking systemet

Det ville klæde lægehuset hvis deres aftaler om hvilke funktioner de forskellige ansatte har var mere gennemskuelige for patienterne. Det er utilfredstillende at skulle ringe 4 gange, uden at finde en løsning og derefter få valget imellem at aflyse dagens aftaler eller vente 12 dage.