Anita Sønderup

#2
Anita Sønderup
2 bedømmelser
01.09.2009

Rejste med Falk lauritsen i august 2009. Havde en helt igennem elendig ferie, da maden på hotel Sultan var fyldt med bakterier og gjorde alle på hotellet syge. Guiderne vidste besked ommkring dette, da to fra hotellet brækkede sig gennem grotteturen om tirsdagen - og flere gæster talte med guiderne omkring problemet i løbet af ugen. Ikke en eneste gang blev vi kontaktet og frarådet at spise af morgenbuffeten, hvor baktierien kom fra.

Da vi skulle rejse hjem fredag talte vi med de andre gæster, og vi opdagede at alle havde været syge. I bussen spurgte jeg guiden om hun turde spørge i bussen hvor mange der havde været syge og hun sagde at de vidste at det var alle - og hotellet havde fået besked på det - og forklarede det med at en ansat havde været syg og havde nyst i maden - men hvorfor havde gæsterne intet hørt???

Hjemme igen kontaktede vi Falk Lauritsen, der ikke godtog vores klage, da man ikke kunne bevise at det var deres hotel gæsterne var blevet syge på??? Det undrer mig at guiden kendte alt til det, men nu pludselig havde fået hukommelsestab. Desværre er der ikke meget andet vi nu kan gøre, end at rejse med nogle andre en anden gang og skrive på sider som denne, så du som gæst er OBS på at bliver du syg og hører du om at alle er syge - så få alles navne og tlf. nr. og få guiden til at skrive til jer at hun er vidende om problemet - så vil selskabet måske tage det op til overvejelse...

#1
Anita Sønderup
2 bedømmelser
28.12.2008

jeg har som I andre også gavekort liggende - og har givet dem væk i julegave - det er da mest surt at det var et rigtig godt koncept og en billig måde at komme rundt i landet på.

Vi brugte en del af dem i vores sommerferie, hvor vi kørte rundt i jylland og nød godt af de gode tilbud. Vi var blandt andet på Ritz i århus, i Ebeltoft, Hos Rene i Skagen, Pinenhus og i Silkeborg. Alle steder fik vi en udsøgt behandling og som smertepatient nød jeg hvert et øjeblik af den gode service og billige og komfortable måde at komme rundt på. Så det har altså virket. Og jeg synes det er flot at Stenaline dækker gavekort til dem. Ville så bare ønske at hotellerne havde en ordning så de kunne følge det gode eksempel - Jeg ville endda gerne betale noget for det.

Det er bare så super ærgerligt - især for jer der har været i udlandet og har fået ekstra regninger. jeg kan godt forstå at I er vrede og ærgerlige. Jeg har skrevet til Ekstra Bladet i dag i håbet om at råbe nogen op, så der kan komme en ordning på det. For noget må da kunne gøres, så alle føler at de får en tilfredsstillende behandling:) Jeg går ikke udfra at hotellerne der har deltaget ønsker deres navn nævnt [..].... tankevækkende