Amanda M.

#1
Amanda M.
1 bedømmelse
01.02.2018

Hvis jeh kunne give 0 stjerner havde jeg gjort det.

Jeg kan godt forstå at YouSee vælger at fjerne det felt med anmeldelser på deres Facebook-side, efter den værste oplevelse jeg har gennemgået som kunde hos YouSee som har stået på siden juni måned, ja 8 måneder har det nu stået på at YouSee har formået at lave fejl i regningerne hver evig eneste måned og jeg har ringet ind hver måned og haft diskussioner på mellem cirka 30 og 60 minutter pr gang plus al den tid jeg har brug på at finde bevis på min konto for at jeg har indbetalt for meget til dem fordi de sender dobbelt regninger og rykker selvom det er dem der skylder mig penge. Det er super flot at det kan lade sig gøre at sende rykkere til en kunde der fra dag 1 af har været i overbetaling. Og imponerende at kundeservice hver måned fortæller mig efter længe diskussioner at de godt kan se at det er deres fejl og at fejlen vil nu være rettet for igen måneden efter at skulle igennem samme mølle. Jeg er målløs og jeg har aldrig oplevet så dårlig behandling som kunde! Får man en undskyldning eller kompensation eller bare at de retter fejlen? Neeeeej de fortsætter med at sende rykker og inkassovarsel. Pinligt!!!!