Allan Nyholm Nielsen

#1
Allan Nyholm Nielsen
1 bedømmelse
27.01.2011

Der lå et brev fra Telenor i min postkasse den anden dag. Fint, tænker jeg. De vil nok give mig et tilbud på noget jeg ikke har brug for alligevel.

Jeg skal love for at dette tilbud kunne jeg ikke modstå, jeg havde faktisk intet valg.

Fri oversættelse af brevet følger:

"Kære r*vrendt Telenor kunde,

Vi fortæller dig hermed at din PBS betaling til Telenor er kasseret for din e-boks, som har fungeret indtil nu, har blokeret for Telenors regninger. Selvom, at du har Telenor mobil i dit PBS register så skal du altså betale vedlagte regning på 1062,-. Beløbet er tillagt 100,- fordi vi ikke modtog din betaling i januar til tiden.

Betaler du ikke så lukker vi for al udgående trafik på din telefon d.28/1/11"

"Consider yourself f*cked"

Efter konsultation med en Telenor medarbejder fortæller de så, ikke til min overraskelse, at de desuden har sendt mig en regning på godt og vel 900,- for februar måned. Når jeg nu er i gang kan jeg jo betale alle regningerne på een gang. Okay, Telenor. Hvad med bare at sende mig alle fremtidige regninger på et GIRO-kort for hver måned. Sådan, at jeg kan brænde dem alle sammen.

Telenor medarbejder, da jeg ringer derind; "Jamen, ring til vores betalingsafdeling og få opdelt regningen i mindre stykker" Tak!

Et brev i december 2010 eller november 2010 fra Telenor der gjorde mig opmærksom på dette ville ha' været klart at foretrække.

Der er noget fuldstændigt galt med Telenor på Skelagervej 1. Opretter man en Telenor til Telenor aftale (sådan at man ringer til andre Telenor kunder gratis) Ja, så bliver man oplyst at man får en SMS når det er i deres system og alting er klappet og klart. Godt og vel 3 uger senere er der ikke kommet nogen sms.

Hver eneste gang jeg ringer ind til kundeservice beder de mig om at indtaste mit telefonnummer. Taste taste taste, "Kundeservice, du taler med [..]" Mig; "kan du hjælpe mig?" [..]; "har du et telefonnummer jeg må indtaste så jeg kan hjælpe dig bedre?" What! "joo, vi har godt nok nogle problemer med alting hos Telenor"

Deres bredbånd fungerer ellers optimalt. Så en 4'er.