BabySam

Butik, Kongens Lyngby

4,3/10
#7
Lotte B.
1 bedømmelse
25.10.2011

Jeg vil aldrig handle i Babysam i Lyngby efter at være vidne til en utrolig dårlig behandling af min veninde. De har glemt at udlevere en kaleche til hendes klapvogndel, da hendes søster hentede den for hende i foråret, mens hun selv lå og var ved at føde. Nu påstår de at det absolut ikke kan passe, og at den må ligge derhjemme (hvilket den altså ikke gør - det er jo ikke en lille ting der lige bliver væk). De kan dog bekræfte, at [..] der har udleveret vognen var ny, men de ved med garanti, at der ikke er sket en fejl... Jeg aner ikke hvordan de kan stå og garantere dette, og især ikke når [..] der har udleveret var helt ny. Min veninde blev kaldt for en løgner og et rodehovede [..]. Nu står min veninde der, med en klapvogn uden kaleche. Hun har kalechen til den city bag barnevognsdel hun også købte, og da hun i første omgang kontaktede Babysams kundeservice fik hun at vide at kalechen fra barnevognsdelen skulle sættes på klapvognsdelen. Men det er ikke korrekt og den passer slet ikke, idet den er for lille og det blæser ind under den, nu her hvor det er blevet efterår. Denne fejlinformation gør at hun har kørt rundt med en forkert kaleche i mere 2 mdr. og da der nu er gået 8 måneder siden hun købte klapvognen og city bag'en vil Babysam ikke høre på hendes reklamation, og siger hun kan købe en ny kaleche til omkring 1400,-. De var simpelthen så ubehøvlede, og var slet ikke interesseret i at hjælpe. Det sker jo at der sker en fejl, og det mindste man kan gøre er vel at undersøge det, især når noget tyde på, at det er deres nye medarbejder, der har lavet en fejl.

3
0
Del | Svar | Rapportér
#6
Lillian Jensen
1 bedømmelse
07.10.2010

Kundeservicen (eller mangel på samme!), er simpelthen så ringe at det er pinligt. Handler aldrig mere i Babysam i Lyngby, og kan bestemt ikke anbefale andre at gå derind. Det er simpelthen spild af tid!

6
5
Del | Svar | Rapportér
#5
Keven Nielsen
1 bedømmelse
29.07.2010

Vi bestilte et tæppe til vores drengs barnedåb, med navn og fødsel osv inskriberet, og fik at vide at det godt kunne nå at komme frem (bestilte lige over en måned inden barnedåben!) Det nåede aldrig frem og vi fik så at vide det var deres leverandør der stod for den! Ham fik vi fat på men egentlig kun det sædvanlige pladder med at det var postDK der havde fejlet og han havde sendt tæppet 2 gange. Ringede og besøgte Babysam for at finde en afklaring og de lovede at hjælpe, men skulle lige ringe til ham først, dette kunne vi ikke selv længere da han ikke tog tlf? De ringede aldrig tilbage, men vi fik så fat på ham efter lang tid. Han kunne ikke give os penge tilbage, ingen kompensation for tabt rejsepenge osv. Vi fik vores tæppe 14 dage efter dåben, skuffende at der ikke blev gjort mere fra både leverandør og BABYSAM. Har ellers handlet der før uden problemer.

14
6
Del | Svar | Rapportér
#4
13.07.2010

Jeg har pt kun haft gode erfaringer med Babysam. Jeg handler som regel i Lyngby og synes, at de er flinke og kompetente medarbejdere, der arb. der.

Det er dog rigtigt at det er stort set umuligt at komme igennem per tlf.

11
6
Del | Svar | Rapportér
#3
E. Langvad
2 bedømmelser
04.03.2010
 

I forlængelse af mit sure opstød tidlige skal blot tilføjes, at da jeg nu ikke kunne komme i forbindelse med butikken (ikke tilfredsstillende), blev jeg nødt til at tage chancen og køre forbi. Jeg fik en venlig betjening og fandt min gave.

7
8
Del | Svar | Rapportér
#2
E. Langvad
2 bedømmelser
03.03.2010

Har forgæves forsøgt at komme igennem til Babysam i Lyngby. Finder endelig ud af, at nummeret i lokaltelefonbogen for 2010 er jeres faxnummer! - det vil jeg anbefale jer at få rettet.

Af anden vej finder jeg så jeres telefonnummer, men ingen gider tage telefonen, selv om jeg ringer adskillige gange med mellemrum. Det er altså ikke en travl lørdag men en stilfærdig onsdag morgen og formiddag. Jeg har brug for at få oplyst, om I har en bestemt vare fra jeres sortiment hjemme, før jeg kommer forbi, derfor er jeg ikke interesseret i henvisningen til jeres hjemmeside. Nu er jeg snart så irriteret over ikke at kunne komme i forbindelse med jer, at jeg nok vælger en anden dåbsgave fra ønskelisten i Magasin.

8
10
Del | Svar | Rapportér
#1
Torben Sangild
6 bedømmelser
20.07.2007

Jeg var ganske skeptisk over for dette sted på forhånd, men jeg må sige at min ene tur derinde - for at købe barnevogn - var en meget positiv oplevelse. Saglig og kyndig betjening, intet sælgergejl. Erfaringen er beskrevet nærmere her:

http://farbar.wordpress.com/2007/07/20/36/

24
21
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med BabySam til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give BabySam det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.