Amager Sanitetsservice

VVS, København

1,7/10
#6
Hans B.
1 bedømmelse
04.10.2014

Jeg skal have renoveret badeværelse i kælder: Udskiftning af faldstamme, etablering af gulvvarme + diverse rørarbejde.

I den forbindelse kontaktede jeg Amager Sanitet Service for at aftale en dag hvor de kunne komme og give et tilbud på opgaven.

Første gang fik jeg at vide at jeg ville blive kontaktet af en kollega for at aftale en tid til besigtigelsen. Der gik 2 dage uden jeg hørte noget. Derfor ringede jeg igen for at høre om de havde glemt aftalen, men fik at vide at ham jeg skulle snakke med lige var på toilettet og han ville vende tilbage. Det skete bare aldrig.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#5
Rasmus Pedersen
1 bedømmelse
16.10.2012

Har af flere gange haft besøg af Amager Santetsservice, men det sker aldrig igen. Timeprisen er for høj og deres avance på stumper er helt uacceptabel.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#4
Susanne Eskildsen
2 bedømmelser
07.12.2010

Jeg kontaktede Amager Sanitetsservice da vi vores toilet løber og skylle funktionen ligesom sætter sig fast.

Det der blev udskiftet, ikke er årsagen til problemet og vi stadig har et toilettet der løber, og at svenden ad to omgange ikke formåede at overholde vores aftale (til min store irritation) også en regning som synes uretfærdig høj nu da opgaven ikke er løst, ja så vil jeg nok mene, at der findes andre gode vvs'er i nærheden.

Gode råd til en kommende kunde:

Forsikre sig om at opgaven kan løses inden svenden sendes ud/går i gang (det andet virker som spild af kunden penge)

Du betaler for 1 arbejdstime uanset om svenden er hos dig i 1 time eller 5 min, så har du andre småting kan svende lige såvel klare det i samme omgang.

Bed om et prisoverslag inden du bestiller en svend (grundtakst, svendetime, betaling for bil, evt. materialer).

8
4
Del | Svar | Rapportér
#3
Jacob Østergaard
1 bedømmelse
17.05.2010

Kontaktede Amager Sanitetsservice for at få lavet et toilet der løb (ejerforeningen bruger normal ASS, derfor valgte jeg dem).

Svenden var der i ½ time og toilettet fungerer nu fint.

Den ubehagelige overraskelse var så en regning på 1950 kr. inkl. moms for ½ times arbejde. Der skulle både faktureres en hel svendetime (det kan jeg til nøds gå med til), bortset fra prisen på 425 + moms (jeg har jo ikke hyret en specialkonsulent). Samtidig skulle der faktureres en enhedspris oven i på 370 + moms (ifølge ASS fordi der jo var meget administration ved sådan en sag? :-S), og en ny flyder til 620 + moms (på nettet koster en tilsvarende 385 inkl. moms), og en ½ flaske kalkfjerner koster da også 50 kr. + moms. Hvis jeg havde købt et nyt Gustavberg toilet på tilbud i XL byg eller lignende kan jeg få det til 1000 kr. inkl. moms (men så skal det selvfølgelig sættes til..)

De var hverken til at hugge eller stikke i da jeg ringede på en pæn måde og sagde der måtte være en fejl ift. fakturaen og pris. Helt igennem en dårlig oplevelse selvom arbejdet virker - jeg mener det er en meget urimelig pris og vil ikke benytte firmaet igen.

13
6
Del | Svar | Rapportér
#2
Sune Ørvad
1 bedømmelse
26.10.2009

Havde en mand ude for at give et tilbud, og først måtte jeg selv ned i butikken og hente ham, da han havde glemt aftalen, og siden sagde han at han ville fremsende et tilbud indenfor 4-5 arbejdsdage, og så hørte jeg aldrig fra dem igen.. Og den med Mesters attitudeproblem kan jeg sagtens skrive under på, mage til uforskammet kommunikationsstil skal man lede længe efter.

30
13
Del | Svar | Rapportér
#1
Paul Hertz
3 bedømmelser
09.12.2008

Kontaktede Amager Sanitetsservice for at få ordnet nogle småting - lidt rørarbejde og udskiftning af en cirkulationspumpe.

Arbejdet er efter min (lægmands) vurdering rigtig godt og professionelt udført, og svenden, der løste opgaven, virkede kompetent og ryddede pænt op efter sig.

Men ØV for en kontakt jeg havde med firmaet ("Mester") i forbindelse med opgaven!

Ved første telefonsamtale var Mester måske lidt vel "frisk" i tonen, men jeg stolede alligevel på navnet og bad dem løse opgaven.

Da jeg efterfølgende kontaktede Amager Sanitetsservice, fordi jeg følte, regningen virkede til at være i overkanten, blev jeg nærmest overfuset og skældt ud af Mester. [..]. Det var en særdeles ubehagelig oplevelse, som efter min mening på ingen måde stod mål med mine spørgsmål til fakturaens størrelse.

Hvad enten, jeg faktisk er blevet overfaktureret eller ej, kan jeg ikke vide, men summa summarum føler jeg stadig, regningen virker (for) stor. At jeg oven i købet blev overfuset, gør mig naturligvis ikke mere positivt indstillet. Derfor ender oplevelsen med Amager Sanitetsservice desværre med at være overvejende negativ.

Ærgerligt at [..] skal overskygge glæden ved et antageligt veludført arbejde ...

26
23
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Amager Sanitetsservice til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Amager Sanitetsservice det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.