Amager Elektrikeren

Elektriker, Kastrup

4,0/10
#8
B. Musse
1 bedømmelse
05.12.2013

Vores ejerforening kontaktede Amager Elektrikeren for at finde fejl på vores dørtelefon.

De møder 2 mand op for at fejlsøge.

Efterfølgende skal fejlen udbedres, en printplade skal skiftes, igen møder de 2 mand op.

Vi får en regning der lyder på 4 arbejdstimer ialt. (anden gang de var ude var de der max ½ time og en mand kunne godt have klaret det).

Printpladen tager de dobbelt pris for end hvad de oplyste pr. tlf. den koster.

Vi ringer og klager der går 3 dage så må vi selv ringe for at få et svar på hvad status er. Vi får at vide vi skal gå ind på deres hjemmeside og udfylde en reklamationsformular, hvilket vi så gør.

Nu er det 4 dage siden og vi har stadig intet hørt fra Amager Elektrikeren.

Udover det så er deres betalingsbetingelser netto kontant, det vil sige når man modtager sin regning har man allerede overskredet 2 dage.

Ikke god kunde service.

1
0
Del | Svar | Rapportér
#7
Jakob Høeg
2 bedømmelser
24.10.2013

Jeg udlejer en lejlighed på Amager, og blev af min lejer bedt om at udskifte et gaskomfur (overdel). Jeg køber et andet og aftaler med lejer, at han kan bestille en til at installere komfuret. Vi aftaler pris omkring 1500 kr., idet denne pris findes hos flere montørvirksomheder i Københavnsområdet ved en simpel søgning.

Lejer vælger Amagerelektrikeren, han ønsker at bruge en lokal leverandør, hvilket jeg bakker op om.

Det ender med en meget høj regning, som jeg klager over. Efterfølgende får jeg en mindre refusion uden kommentarer, som desværre ikke svarer til mine forventninger, hvilket jeg også giver udtryk for. Jeg skriver også en anmeldelse på denne side.

En lille uge efter kontaktes jeg af en medarbejder hos Amagerelektrikeren, som beklager min oplevelse, og som er meget interesseret i at høre mere om min oplevelse, og som gør en brav indsats for at min dårlige oplevelse kan vendes til en god. Jeg får også en god forklaring på den oplevelse af manglende service jeg har haft - og det er jeg tilfreds med. Endelig bliver vi enige om hvad en rimelig pris indeholder, men medarbejderen er pga. en fejl ved at sætte prisen yderligere ned i den efterfølgende mail. Men ret skal være ret, og jeg betaler det, vi er enige om.

En skidt start kan vendes til noget godt, når man har en åben dialog. Det er vigtigt at firmaet følger op på utilfredse kunder, og det formåede man her. Jeg kunne godt finde på at ringe til firmaet igen!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#6
Morten Oscar
1 bedømmelse
17.10.2013

Minus 100 stjerner!
Skulle have lavet et eltjek og om aftenen derefter måtte vi sidde i mørke! Amagerelektrikeren afviser at have gjort noget galt!

Undgå dette firma!

0
0
Del | Svar | Rapportér
#5
Jakob Høeg
2 bedømmelser
11.10.2013
 

Jeg udlejer en lejlighed på Amager. Min lejer ønskede et gaskomfur (overdel) skiftet. Jeg køber et, og aftaler at lejer bestiller en montør til at installere det. Vi aftaler prisniveau ca. 1500 kr. Pris findes hos montørvirksomheder i Kbh. ved en simpel søgning på nettet.

Lejer vælger Amagerelektrikeren, som oplyser om et grundgebyr på 995 kr. for simple opgaver. Lejer ønsker at bruge lokal leverandør.

Der går en del uger inden en mand dukker op. Først ved ankomst finder han ud af hvad opgaven går ud på - har ikke fået det at vide i firmaet. Han skal derfor hente reservedele til en installation.

Knap 30 dage efter kommer regning. Dato for regning og betalingsfrist er identisk. Dato er i øvrigt en uge inden regningen modtages!

Regningen er høj. Over 3800 kr. Godt 2000 kr. er materialer.

Jeg gennemgik materialepriserne, som er meget opskruede. En hydragasslange tager man 1100 plus moms for, dvs. 3-3,5 gange så meget som standardpriser fundet flere steder på nettet. En gastryksregulator koster knapt det dobbelte som normalt.

Arbejdsløn/gebyr er over 1400 kr. plus moms for en lille times arbejde.

Jeg syntes 3870 kr. var meget for en ret lille opgave. Jeg bad om en mere rimelig regning, og en korrekt betalingsfrist. Så fik jeg en kreditnota på 500 kr. Lidt har også ret. Der var ingen forklaring, ingen ny betalingsfrist.

3370 kr. er fortsat dyrt. Jeg kan ikke anbefale Amagerelektrikeren. Vælger du dem alligevel, bør du sikre dig en fastprisaftale på forhånd.

2
0
Del | Svar | Rapportér
#4
Line Nielsen Th Sørensen
1 bedømmelse
18.07.2012

Vil gerne rose Amager Elektrikeren!

Strømmen gik til vores køle og fryse boks for 2 dage siden om aftenen og en flink fyr ankom kort tid efter vores "nød" opkald og fixede problemet.

Dejligt med hurtig og go service!

Har altid benyttet dette firma og har kun haft goe oplevelser med dette!

0
2
Del | Svar | Rapportér
#3
Kristine K.
1 bedømmelse
14.05.2012

For to år siden fik jeg lavet el-tjek da min lejlighed skulle sælges. Der var få anmærkninger som jeg fik udbedret. Her to år senere har jeg fået solgt og jeg fik lavet el-tjek igen fordi det gamle tjek var forældet. Jeg bestilte Amagerelektrikeren fordi han var billig. Desværre. Ifølge rapporten skulle der udbedres for op til 20.000 kr. Meget mærkeligt når den var gennemtjekket og ordnet to tilbage og den ikke var rørt siden. Før lejligheden var min var den ejet af Danske Bank. Jeg tvivler på at de installerede ulovligt el.

4
0
Del | Svar | Rapportér
#2
Mikkel Hesse
1 bedømmelse
15.02.2012

Jeg bestilte først el-tjek, hvilket var til en rimelig pris. 450 kr. Det blev vurderet, at jeg skulle have skiftet el-tavlen, for at leve op til de gældende regler. Under el-tjekket blev der afgivet et skriftligt bud på, hvad det ville koste, at få ordnet el-tavlen. Prisen lød på mellem 6000-12000 kr. Vi bestilte amager elektrikeren via nettet. Hvorefter vi undersøgte priser hos andre elektrikere. En anden elektriker gav os en pris på 1950 kr. for det samme arbejde med materialer. Da vi selvfølgelig ville benytte os af det billigere og mere prisfaste tilbud, kontaktede vi via telefon AE. AE blev meddelt, at vi ikke ønskede at benytte os af deres tilbud. AE informerede os om, at der ville komme omkostninger for at sende vare (en standart el-tavle og to samlemuffer) tilbage til deres grossist. Derefter opkrævede AE 670 kr. for returfragt via Postdanmark. AE blev bedt om at fremvise en kvittering for forsendelsen, hvilket ikke var muligt. AE kontakter os ikke længere, selvom vi beder om det. AE bliver ved med at sende rykkere, for et stykke arbejde de ikke har udført.

Deres kundeservice er under al kritik, og vi overvejer at klage til forbrugerklagenævnet.

5
1
Del | Svar | Rapportér
#1
Gitte Bjerno
4 bedømmelser
05.11.2011

Tak til Bedømmelse.dk

Jeg var dybt skuffet, frustreret og rasende over den behandling og "service", jeg fik hos Amager Elektrikeren.

Jeg havde fået foretaget el-tjek og efterfølgende skiftning af en sikring, som de opkrævede mig 9000 kr. for. Jeg modtog efterfølgende 3 kredit notaer, fordi jeg blev ved med at klage. De endte med at sende mig en rykker for ikke at have betalt en regning (som de ikke havde sendt til mig) med trusler om RKI, hvor de ville have 3500 kr. for at skifte én sikring.

Jeg skrev til bedømmelse.dk og så fik Amager Elektrikeren styr på deres regnskaber.

Jeg er blevet kompenseret af Amager Elektrikeren for de 4 måneder, som sagen har stået på i og fået en undskyldning for deres rod i papirerne.

18
0
Del | Svar | Rapportér

Del dine oplevelser og erfaringer med Amager Elektrikeren til andre. Giv din bedømmelse, og vær med til at give Amager Elektrikeren det rette omdømme.

Upload billede af dig selv, hvor man kan se dit ansigt. Det kan evt. være det du anvender på Facebook eller andre sociale medier.